خانهاخبار
اوپو جزئیات فنی نسل جدید سیستم دوربین هسل‌بلاد سری فایند X7 را تایید کرد

اوپو جزئیات فنی نسل جدید سیستم دوربین هسل‌بلاد سری فایند X7 را تایید کرد

برند اوپو امروز با برگزاری رویدادی از موتور تصویربرداری HyperTone رونمایی کرد که می‌تواند نویز تصاویر را به شکل چشمگیری کاهش دهد.
۱۸ آبان ۱۴۰۲

اوپو امروز رویداد سالانه عکاسی خود را برگزار کرد و در طی آن جزئیات جدید و هیجان‌انگیزی پیرامون برنامه‌های خود برای قابلیت‌های تصویربرداری آینده این برند را در اختیار کاربران قرار داد. در این راستا، سیستم دوربین نسل بعدی HyperTone هسل‌بلاد با سری اوپو فایند X7 عرضه خواهد شد. به علاوه، وان پلاس ۱۲ و سری اوپو رینو ۱۲ نیز از همین سیستم دوربین مشابه بهره خواهد برد.

image

طبق اعلام رسمی اوپو، موتور تصویربرداری HyperTone از عکاسی محاسباتی استفاده خواهد کرد تا اختلالات تصاویر را به حداقل برساند و دیگر مشکلات رایج عکاسی با گوشی‌های هوشمند را برطرف کند. این قابلیت همچنین می‌تواند به کمک هوش مصنوعی، نویز را از تصاویر RAW حذف کند. به علاوه، موتور HyperTone ویژگی تصحیح جداگانه روشنایی پیکسل‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

اوپو ادعا می‌کند که موتور تصویربرداری HyperTone شفافیت تصاویر را تا ۳۰ درصد بهبود می‌دهد در حالی که نویز تصاویر را نیز تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهد. این برند چینی همچنین توانایی این موتور تصویربرداری در نمونه‌سازی رنگ‌ها را تحسین کرده که سبب می‌شود که مشکل هاله نور در تصاویر کاهش پیدا کند. تصاویر پرتره نیز با این قابلیت از کیفیت بالایی برخوردار خواهند شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که سنسور تله‌فوتو به کار رفته در سری اوپو فایند X7 به عنوان قدرتمندترین لنز بزرگنمایی بازار شناخته خواهد شد و عملکرد قابل قبولی در شرایط نوری ضعیف خواهد داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید