خانهاخبار
آپدیت‌های iOS 17.1.1 و watchOS 10.1.1 منتشر شدند

آپدیت‌های iOS 17.1.1 و watchOS 10.1.1 منتشر شدند

شرکت اپل به تازگی آپدیت‌های جدیدی را برای آیفون، اپل واچ و آیپد‌ها منتشر کرده که مشکلات متفاوتی را برطرف می‌کنند.
۱۷ آبان ۱۴۰۲

شرکت اپل در امروز آپدیت‌های iOS 17.1.1، iPadOS 17.1.1 و watchOS 10.1.1 را برای محصولات خود منتشر کرده است. در این آپدیت‌ها، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید نیستیم و تنها برخی از باگ‌ها و مشکلات جدی بیلد‌های گذشته برطرف شده‌اند.

image

 

آپدیت iOS 17.1.1، مشکل عجیبی را برطرف می‌کند که موجب غیرفعال شدن سرویس اپل پی یا سایر‌ قابلیت‌های مبتنی بر NFC در سری آيفون ۱۵ پس از استفاده از شارژر‌های بی‌سیم خودرو‌های BMW می‌شد! در سوی دیگر، باگ عدم نمایش وضعیت برفی توسط ویجت لاک اسکرین اپلیکیشن Weather نیز رفع شده است. لیست تغییرات این آپدیت اشاره‌ای به رفع مشکلاتی چون قطع اتصال به وای فای یا خاموش شدن بی دلیل گوشی‌ها ندارد.

image

 

آپدیت watchOS 10.1.1 نیز مشکلی جدی را رفع می‌کند که موجب مصرف بالای باتری اپل واچ برخی از کاربران شده بود. بنابراین اگر از کاربران اپل واچ هستید و پس از نصب watchOS 10.1 با مشکل تخلیه باتری مواجه شده‌اید؛ سریعا این آپدیت جدید را روی ساعت هوشمند خود نصب کنید.

درباره این آپدیت‌ها و باگ‌های برطرف شده در آنها چه فکر می‌کنید؟ آیا با مشکل خاصی در بیلد‌های اخیر iOS یا watchOS مواجه شده‌اید که هنوز رفع نشده است؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید