خانهاخبار
مشخصات فنی احتمالی ردمی K70e فاش شد

مشخصات فنی احتمالی ردمی K70e فاش شد

مدل مقرون به صرفه سری ردمی K70 احتمالا از دایمنسیتی ۸۳۰۰ و شارژ ۹۰ واتی بهره خواهد برد.
۱۷ آبان ۱۴۰۲

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، برندهای زیر مجموعه شیائومی شامل پوکو و ردمی به زودی از محصولات جدیدی رونمایی خواهند کرد. یکی از این محصولات موردانتظار سری ردمی K70 است که احتمالا در طی ماه جاری و یا ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی احتمالی مدل مقرون به صرفه این سری گوشی‌های هوشمند موسوم به ردمی K70e فاش شده است.

افشاگری به نام Anvin با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بخشی از جزئیات فنی ردمی K70e را در اختیار کاربران قرار داده است. طبق ادعای این افشاگر، مدل مقرون به صرفه سری ردمی K70 به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ مجهز خواهد شد. به علاوه، گوشی جدید ردمی از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. انرژی موردنیاز دستگاه نیز از طریق باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

سری ردمی K70 نسل جدید گوشی‌های پرچمدار برند ردمی محسوب می‌شود که شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70e خواهد بود. روز گذشته، یک گوشی منتسب به سری ردمی K70 در رویداد رونمایی از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ دیده شد. اوایل سال جاری نیز چند شناسه مدل متعلق به سری ردمی K70 در پایگاه اطلاعاتی IMEI لیست شدند.

شایان ذکر است که ردمی K70 و ردمی K70 پرو به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل دو و اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهند شد. به علاوه، شایعه شده که نسخه استاندارد سری از نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد در حالی که نسخه پرو با نمایشگر 2K همراه می‌شود. ردمی K70 همچنین از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد و مدل پرو نیز با شارژ ۱۲۰ واتی در دسترس قرار می‌گیرد. اخیرا نیز شایعه‌ای اذعان داشت که خانواده ردمی K70 از دوربین‌های در حد محصولات پرچمدار استفاده خواهند کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید