خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ از سنسور پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

وان پلاس ۱۲ از سنسور پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

برند وان پلاس امروز تایید کرد که پرچمدار جدید این برند به سنسور پریسکوپی جدیدی مجهز خواهد شد که می‌تواند بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری ارائه کند.
۱۶ آبان ۱۴۰۲

وان پلاس در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه پرچمدار موردانتظار خود موسوم به وان پلاس ۱۲ است. برند چینی اخیرا تایید کرد که این گوشی قدرتمند به جدیدتر‌ین لنز LYTIA سونی برای دوربین اصلی خود مجهز خواهد شد که قادر است نور بیشتری را جذب کند و در نتیجه کیفیت تصاویر را بهبود ببخشد.

حالا اما برند وان پلاس به اشتراک‌گذاری تیزری جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین پرچمدار خود را در اختیار کاربران قرار داد. در این راستا، وان پلاس ۱۲ از سنسور جدید پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

image

متاسفانه این برند هنوز مشخصات فنی دقیق دوربین پریسکوپی وان پلاس ۱۲ را اعلام نکرده ولی شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که این دوربین از یک سنسور OmniVision OV64B استفاده خواهد کرد که می‌تواند به بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری دست پیدا کند. برای اثبات توانایی دوربین پریسکوپی وان پلاس ۱۲، برند وان پلاس چند نمونه‌ تصویر از دوربین پریسکوپی پرچمدار خود منتشر کرده که نشان می‌دهد این دوربین می‌تواند جزئيات تصاویر را حتی در شرایط نوری ضعیف نیز به دقیق‌ترین شکل ثبت کند.

گزارش شده که وان پلاس ۱۲ از همان دوربین اصلی و فوق عریض به کار رفته در وان پلاس اوپن بهره خواهد برد. در این رابطه، انتظار داریم که پرچمدار وان پلاس از دوربین اصلی ۵۳ مگاپیکسلی LYT-T808 و لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی IMX541 سونی برخوردار شود.

نمونه تصاویر وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ همچنین به نمایشگر اولد جدید برند BOE به نام X1 مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. به علاوه، قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم LPDDRx تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت همراه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس ۱۲ می‌توان باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و اندروید ۱۴ را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس ۱۲ احتمالا در طی ماه جاری برای بازار چین معرفی خواهد شد و سپس پس از دو ماه و در ژانویه ۲۰۲۴ برای بازارهای جهانی رونمایی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید