خانهاخبار
اپل رسما تایید کرد که آی‌مک ۲۷ اینچی با تراشه اپل سیلیکون وجود نخواهد داشت!

اپل رسما تایید کرد که آی‌مک ۲۷ اینچی با تراشه اپل سیلیکون وجود نخواهد داشت!

نکته مهم در گزارش امروز این است که اپل تنها آی‌مک با نمایشگر ۲۷ اینچی را رد کرده، در حالی که افشاگران صحبت از اندازه‌ای بزرگتر از ۲۷ اینچ کرده‌اند.
۱۶ آبان ۱۴۰۲

اپل در مصاحبه با The Verge و برخی نشریات دیگر تایید کرده که هیچ برنامه‌ای برای عرضه یک آی‌مک جدید ۲۷ اینچی با تراشه اختصاصی خود ندارد.

این شرکت در دو سال گذشته هر دو آی‌مک ۲۷ اینچی و آی‌مک پرو مبتنی بر اینتل را متوقف کرد و همچنان هم هیچ آی‌مکی با صفحه نمایش بزرگتر و تراشه اپل سیلیکون به عنوان جانشین آنها عرضه نکرده است. این در حالی است که اپل چند روز قبل آی‌مک ۲۴ اینچی را با پردازنده جدید و برخی ویژگی‌های کوچک جدید به روز کرد؛ این محصول در حال حاضر تنها رایانه رومیزی اپل است که از تراشه M3 بهره می‌برد. برای مشتریانی می‌خواهند یک دسکتاپ بزرگتر یا رده بالاتر داشته باشند، اپل توصیه می‌کند استودیو دیسپلی را با اندازه ۲۷ اینچ به همراه مک استودیو یا مک مینی تهیه کنند.

image

قسمتی از گزارش امروز در زیر آمده است:

اپل نسخه جدید آی‌مک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل را که در سال ۲۰۲۲ متوقف کرد، با تراشه اپل سیلیکون نخواهد ساخت. این شرکت در عوض خط تولید آی‌مک را بر روی مدل ۲۴ اینچی متمرکز کرده است که برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شد. محصولی که به تازگی با چیپست جدید M3 در پاییز امسال به روز شده است.

استارلین مزا نماینده روابط عمومی شرکت اپل، برنامه‌های این شرکت را در گفتگو با The Verge تایید کرده است. این شرکت کسانی را که امیدوار به عرضه یک آی‌مک بزرگتر هستند، تشویق می‌کند که استودیو دیسپلی را به همراه مک استودیو یا مک مینی در نظر بگیرند.

اپل تنها آی‌مک ۲۷ اینچی جدید را رد کرده است، بنابراین آی‌مک با صفحه نمایش بزرگتر همچنان محصولی محتمل است. ماه گذشته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ گفت که اپل همچنان در حال توسعه آی‌مک پرو با صفحه نمایش ۳۲ اینچی برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۴ یا در سال ۲۰۲۵ است. مینگ چی کو تحلیلگر معتبر محصولات اپل نیز انتظار دارد که یک آی‌مک ۳۲ اینچی با صفحه نمایش مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید