خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی اس ۲۴ اولترا جزئیات طراحی آن‌ را به تصویر کشیده‌اند

رندرهای جدید گلکسی اس ۲۴ اولترا جزئیات طراحی آن‌ را به تصویر کشیده‌اند

به تازگی رندرهای باکیفیتی از نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ منتشر شده که ابعاد، فریم کناری و نمایشگر آن را نشان می‌دهند.
۱۵ آبان ۱۴۰۲

چند روز پیش، وبسایت فون‌آرنا (PhoneArena) رندرهایی از سری گلکسی اس ۲۴ را در اختیار کاربران قرار داد که رنگ‌بندی این سری پرچمدار را نشان می‌دهد. حالا اما این وبسایت بار دیگر و با همکاری یک هنرمند رندرهای باکیفیت و جدیدی از پرچمدارهای موردانتظار سامسونگ را به اشتراک گذاشته که جزئیات طراحی آن‌ها را به تصویر کشیده‌اند.

image

در این تصاویر، طراحی سه مدل گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را مشاهده می‌کنیم. باید خاطرنشان کرد که وبسایت فون‌آرنا رندرهای جدید سری گلکسی اس ۲۴ را براساس آنچه شایعات و گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند طراحی کرده است.

همانطور که در این رندرها مشخص است، نمایشگر سری گلکسی اس ۲۴ تخت‌تر از قبل خواهد شد که به نوعی مشابه طراحی سری آیفون ۱۵ نیز است. حتی امکان دارد نمایشگر پرچمدارهای موردانتظار سامسونگ از آنچه در آیفون ۱۵ نیز دیده‌ایم تخت‌تر باشد. چندی پیش نیز یک افشاگر شناخته‌شده به نام Revegnus ادعا کرد که گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس با طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهند شد و تنها لبه‌های نمایشگر و پنل پشتی آن‌ها صاف‌تر می‌شوند.

جدیدترین شایعات اذعان داشته‌اند که گلکسی اس ۲۴ پلاس از ابعاد ۱۵۸٫۵ در ۷۵٫۹ در ۷٫۷۵ میلی‌متری بهره خواهد برد که آن را کمی طویل‌تر و ضخیم‌تر از گلکسی اس ۲۳ پلاس می‌سازد. نسخه پلاس سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا به نمایشگر ۶٫۶۵ اینچی مجهز خواهد شد در حالی که نسخه استاندارد از نمایشگر ۶٫۱ اینچی استفاده خواهد کرد.

بزرگ‌ترین تغییر سری گلکسی اس ۲۴ به مدل پرمیوم سری یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا تعلق خواهد داشت چرا که طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ سرانجام فریم آلومینیومی را کنار خواهد گذاشت و این گوشی را با فریم تیتانیومی عرضه خواهد کرد. گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنین احتمالا به نمایشگر ۶٫۸ اینچی مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ در چهار رنگ اصلی مشکی، زرد، خاکستری و بنفش به فروش خواهد رسید. البته گزارش شده که رنگ‌های اختصاصی این سری پرچمدار که شامل سه رنگ آبی روشن، سبز روشن و نارنجی می‌شود از طریق وبسایت سامسونگ عرضه خواهند شد. سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید