خانهاخبار
هدف سامسونگ برای سال ۲۰۲۴: فروش بیشتر گوشی‌های گران‌تر و افزایش میانگین قیمت!

هدف سامسونگ برای سال ۲۰۲۴: فروش بیشتر گوشی‌های گران‌تر و افزایش میانگین قیمت!

سامسونگ در نظر دارد در سال آینده میلادی تعداد بیشتری از سری گلکسی اس ۲۴ را به فروش برساند.
۱۵ آبان ۱۴۰۲

وبسایت خبری Daily Korea با انتشار گزارشی ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی تعداد بیشتری از سری گلکسی اس ۲۴ را به نسبت سری گلکسی اس ۲۳ به فروش برساند. در این راستا، غول فناوری کره در نظر دارد که در سال ۲۰۲۴ حدود ۳۵ میلیون واحد از نسل جدید سری پرچمدار خود را عرضه کند که در مقایسه با فروش ۳۱ میلیون واحدی سری گلکسی اس ۲۳، حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

برای دستیابی به این هدف بزرگ، سامسونگ احتمالا گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را زودتر از زمان معمول و در ماه ژانویه برای بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد.

image

رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، سری گلکسی اس ۲۳ با فروش ۲۳ میلیون واحدی همراه شده که به نسبت نسل‌های قبلی عملکرد بسیار بهتری داشته است. برای یادآوری، هر دو سری گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۱ فروش زیر ۳۰ میلیون واحد را تجربه کرده‌اند. سامسونگ ظاهرا قصد دارد که در سال ۲۰۲۴ حدود ۲۳۵ میلیون گوشی هوشمند روانه بازار کند. در این رابطه، به نظر می‌رسد سامسونگ سال آینده رقابت تنگانگی با اپل خواهد داشت چرا که شایعات نیز اذعان کرده‌اند که غول فناوری آمریکایی هدف فروش ۲۵۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۲۴ را دارد.

برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که اپل امسال موفق خواهد شد تا از نظر عرضه گوشی هوشمند از سامسونگ پیشی بگیرد و به سلطه سامسونگ بر بازار پایان دهد. همراه با سری گلکسی اس ۲۴، سامسونگ در سال آینده گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ / زد فولد ۶ و مدل‌های جدید سری گلکسی A و گلکسی M را عرضه خواهد کرد. برند کره‌ای انتظار دارد که در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۰ میلیون واحد از گوشی‌های گلکسی Z را روانه بازار کند.

image

براساس آمار و ارقام، ۷۵ درصد از گوشی‌های فروخته‌شده سامسونگ جزو مدل‌های اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. از سوی دیگر، تنها ۲۵ درصد از گوشی‌های عرضه شده به دستگاه‌های پرچمدار و گران‌قیمت تعلق دارند. در این رابطه، میانگین قیمت فروش محصولات سامسونگ برابر با ۲۹۵ دلار است در حالی میانگین قیمت فروش سری آیفون ۹۸۸ دلار است. سامسونگ قصد دارد با فروش بیشتر سری گلکسی اس ۲۴ نرخ میانگین قیمت فروش محصولات خود را افزایش دهد.

سامسونگ اعلام کرده که سال آینده احتمالا میزان تقاضا برای گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر، گوشی‌های پرچمدار این برند رشد فروش دو رقمی داشته‌اند که از میزان رشد کلی بازار نیز فراتر رفته است. سامسونگ تمایل دارد که در لیست ده گوشی پرفروش سال آینده محصولات پرچمدار بیشتری از این برند حضور داشته باشند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید