خانهاخبار
ویوو X100‌ با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک‌بنچ ثبت شد

ویوو X100‌ با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک‌بنچ ثبت شد

سری پرچمدار ویوو در تاریخ ۲۲ آبان به صورت رسمی معرفی می‌شود.
۱۴ آبان ۱۴۰۲

ویوو در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری پرچمدار موسوم به سری ویوو X100 است که به احتمال زیاد شامل دو یا سه مدل خواهد بود. در این راستا، که یک یا دو مدل از سری پرچمدار جدید ویوو در طی یک رویداد رسمی و در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. اخیرا، نسخه استاندارد سری یعنی ویوو X100 در بنچمارک آنتوتو لیست شد.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویوو X100 امروز نیز در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن تایید شد. این گوشی با شناسه مدل V2309A در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده و در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۶۴۳ و ۷۱۹۹ را کسب کرده است.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در دو بنچمارک گیک‌بنچ و آنتوتو، ویوو X100 به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد بود. پرچمدار ویوو همچنین با اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود. مدلی که از ویوو X100 در گیک‌بنچ قرار گرفته از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد ولی انتظار داریم کانفیگ‌های بیشتری از این پرچمدار در دسترس قرار بگیرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X100 چندی پیش با گواهی ۱۲۰ واتی در یک گواهی لیست شد. به علاوه، مسئولان ویوو ادعا کرده‌اند که ویوو X100 به لطف الگوریتم‌های پیشرفته و پردازش‌های تصویربرداری جدید، می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید