خانهاخبار
اوپو A2 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دایمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

اوپو A2 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دایمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

اوپو از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که با قیمتی مقرون به صرفه و مشخصات فنی کارآمدی همراه شده است.
۱۴ آبان ۱۴۰۲

اوپو به تازگی از عضو جدید سری A برای بازار چین رونمایی کرده است که اوپو A2 نام دارد. این گوشی میان‌رده تنها دو هفته پس از گوشی اوپو A2X معرفی شده است. اوپو A2 از مشخصات فنی مشابه گوشی اوپو A79 که هفته گذشته برای بازار هند عرضه شد بهره می‌برد.

image

طبق اعلام رسمی، اوپو A2 از نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است. در این نمایشگر همچنین ناچ حفره دیده می‌شود که در آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است.

قلب تپنده اوپو A2 تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۶۰۲۰ است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تسک‌های نرم‌افزاری، اوپو A2 از اندروید ۱۳ برپایه ColorOS 13.1 استفاده می‌کند. با گواهی IP54، اوپو A2 در برابر پاشش آب و گردو‌غبار مقاوم است.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو A2 در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش روانه بازار خواهد شد. کانفیگ پایه این گوشی یعنی حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۶۹۹ یوآن (۲۳۲ دلار)‌ به فروش خواهد رسید. با افزایش حافظه داخلی به ۵۱۲ گیگابایت، قسمت دستگاه نیز به ۱۷۹۹ یوآن (۲۴۶ دلار) می‌رسد. عرضه رسمی اوپو A2 از هفته آینده در بازار چین آغاز می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید