خانهاخبار
رندر هواوی نوا ۱۲ پرو طراحی عجیب دوربین‌های سلفی و پشتی آن را نشان می‌دهد

رندر هواوی نوا ۱۲ پرو طراحی عجیب دوربین‌های سلفی و پشتی آن را نشان می‌دهد

سری میان‌رده جدید هواوی احتمالا در طی ماه جاری و یا ماه دسامبر معرفی خواهد شد.
۱۳ آبان ۱۴۰۲

هواوی به تازگی از عضو جدید خانواده سری نوا ۱۱ به نام نوا ۱۱ SE برای بازار چین رونمایی کرد. حالا پس از عرضه این گوشی، هواوی در حال آماده‌سازی برای معرفی سری هواوی نوا ۱۲ است که احتمالا در طی ماه جاری و یا ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. نسل جدید سری نوا به عنوان رقیبی برای گوشی‌هایی مانند سری اوپو رینو ۱۱ و ویوو S18 روانه بازار خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی رندری از نسخه پرو سری یعنی هواوی نوا ۱۲ پرو فاش شده است که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد.

image

همانطور که این تصویر مشخص است، هواوی نوا ۱۲ پرو به نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود. نکته عجیب رندر گوشی هواوی به طراحی دوربین‌های سلفی آن برمی‌گردد چرا که نمایشگر این گوشی از دو ناچ حفره بهره می‌برد که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک فضای خالی در بین آن‌ها وجود دارد. شایعات ادعا کرده‌اند که هواوی نوا ۱۲ پرو با دو دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

طراحی خاص هواوی نوا ۱۲ پرو تنها به دوربین‌های سلفی آن ختم نمی‌شود و در پنل پشتی دستگاه نیز شاهد طراحی عجیبی برای دوربین‌های دستگاه هستیم. در این راستا، دوربین اصلی به تنهایی در یک ماژول قرار گرفته در حالی که دو سنسور دیگر در یک جزیره بیضی‌شکل جای گرفته‌اند. طبق گزارش‌های قبلی، نوا ۱۲ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

گزارش شده که هواوی نوا ۱۲ پرو به تراشه پرچمدار Kirin 9000s با شبکه 5G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. انرژی موردنیاز دستگاه نیز توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی تامین می‌شود. نوا ۱۲ پرو همچنین با سیستم عامل HarmonyOS 4.0 و پشتیبانی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای دوطرفه همراه خواهد شد.

انتظار می‌رود در کنار نوا ۱۲ پرو، هواوی از نسخه استاندارد آن موسوم به نوا ۱۲ نیز رونمایی کند. شایعه شده که این گوشی با تراشه Kirin 830 عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید