خانهاخبار
رندرهای جدید سری گلکسی اس ۲۴ رنگ‌بندی کامل آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدید سری گلکسی اس ۲۴ رنگ‌بندی کامل آن را نشان می‌دهند

وبسایت فون‌آرنا براساس شایعات و گزارش‌های شنیده‌شده رندرهایی از سری پرچمدار سامسونگ طراحی کرده که حاوی رنگ‌بندی آن نیز است.
۱۱ آبان ۱۴۰۲

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا معرفی و عرضه نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ باقی مانده است، گزارش‌ها و شایعات زیادی تا به امروز پیرامون گوشی‌های پرمیوم سال ۲۰۲۴ سامسونگ منتشر شده است. به طور معمول، شایعات بخشی از مشخصات فنی و طراحی سری گلکسی اس ۲۴ را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

چندی پیش، افشاگر و فعال برجسته حوزه نمایشگر به نام آقای راس یانگ که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ دارد جزئیات رنگ‌بندی سری گلکسی اس ۲۴ را فاش کرد. طبق گفته‌های این افشاگر، هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ با رنگ‌های زرد، بنفش (Violet)، خاکستری و مشکی روانه بازار می‌شوند. 

image

حالا با توجه به پیش‌بینی‌های آقای یانگ و آنچه شایعات ادعا کرده‌اند، وبسایت PhoneArena چندین رندر از سری گلکسی اس ۲۴ را طراحی کرده که رنگ‌بندی گوشی‌های سامسونگ را نشان می‌دهد.

البته باید خاطرنشان کرد که جدا از چهار رنگ اشاره‌شده،  احتمال دارد سامسونگ رنگ‌های دیگری از سری گلکسی اس ۲۴ را نیز عرضه کند. آقای یانگ در این رابطه ادعا کرده که پرچمدارهای سال ۲۰۲۴ سامسونگ در سه رنگ اختصاصی نارنجی، سبز روشن و آبی روشن در دسترس قرار خواهند گرفت که البته تنها از طریق فروشگاه‌های رسمی سامسونگ به فروش خواهند رسید.

شایان ذکر است که اگر شایعات به حقیقت بپیوندند، چهار رنگ بنفش، زرد، خاکستری و مشکی سری گلکسی اس ۲۴ به صورت عمومی و از روز عرضه در دسترس قرار خواهند گرفت. 

گزارش شده که هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ به فریم تیتانیومی مجهز خواهند شد تا به رقابت با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس بپردازند. قلب تپنده این گوشی‌ها تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود. گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که سری گلکسی اس ۲۴ به هوشمندترین گوشی‌های بازار از نظر هوش مصنوعی بدل خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در ماه ژانویه معرفی خواهد شد چرا که ظاهرا نسل جدید پرچمدار سامسونگ وارد فاز تولید انبوه شده و در حال گذراندن مراحل پایانی توسعه است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید