خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ اولین گوشی جهان با سنسور جدید سونی خواهد بود

وان پلاس ۱۲ اولین گوشی جهان با سنسور جدید سونی خواهد بود

وان پلاس به تازگی تایید کرده که پرچمدار موردانتظار این برند به سنسور جدید LYTIA سونی مجهز خواهد بود.
۱۰ آبان ۱۴۰۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، دو برند وان پلاس و سونی به تازگی اعلام کرده‌اند که وان پلاس ۱۲ به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با سنسور جدید LYTIA سونی همراه می‌شود. وان پلاس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که نسل جدید سنسور LYTIA عملکرد تصویربرداری گوشی‌های هوشمند را متحول خواهد کرد و آینده تازه‌ای را برای دوربین‌های گوشی‌ها ترسیم می‌کند.

image

وان پلاس بعد از ویوو دومین برند زیرمجموعه شرکت اوپو است که برای دوربین‌های LYTIA با شرکت سونی همکاری می‌کند. شرکت اوپو در ماه سپتامبر اعلام کرد که پرچمدار‌های آینده این برند از سنسورهای LYTIA با فناوری دولایه بهره خواهند برد. ویوو نیز اخیرا تایید کرد که سری موردانتظار ویوو X100 از یک نسخه خاص از سنسور LYT800 استفاده خواهد کرد. البته ناگفته نماند که وان پلاس ۱۲ از سنسور جدید‌تر و قدرتمند‌تری بهره خواهد برد.

در ماه ژوئن، سونی اعلام کرد که از سنسور LYTIA در دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در این رابطه، گزارش شده که وان پلاس ۱۲ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX966 سونی مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق شایعات قبلی، دوربین IMX966 از یک سنسور 1/1.4 اینچی با فناوری دولایه انباشته بهره خواهد برد که قبلا مشابه آن را در دوربین ExmorT IMX 888 گوشی اکسپریا ۱ مارک ۵ دیده بودیم. فناوری انباشته به سنسور کمک می‌کند تا نور بیشتری را جذب کند و عملکرد بهتری در تصویربرداری در شرایط نوری ضعیف داشته باشد. در این راستا، انتظار داریم وان پلاس ۱۲ با بهبودهای چشمگیری در زمینه عکاسی همراه شود.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید