خانهاخبار
خرید گیفت کارت و روباکس بازی روبلاکس با کمترین قیمت ارسال فوری

خرید گیفت کارت و روباکس بازی روبلاکس با کمترین قیمت ارسال فوری

روبلاکس (Roblox) یک بازی اجتماعی MMO (چند نفره آنلاین) است که بیش از 62 میلیون بازیکن دارد.
۱۰ آبان ۱۴۰۲

ویژگی روبلاکس این است که بازیکنان می‌توانند نسخه مخصوص خود را در پلتفرم آن ایجاد و طراحی کنند. این امکان، دریچه‌ای را برای تجربه کاربری منحصربه‌فرد باز می‌کند.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

استفاده از روباکس برای تغییر آواتارها

لازم به ذکر است که روبلاکس روی پلتفرم‌های Microsoft Windows، Mac OS X، iOS، Android و  Xbox One  عرضه شده است. روباکس ارزی است که در بازی روبلاکس به کار می‌رود و امکان پیشرفت را به بازیکنان می‌دهد.

روباکس: ارز بازی‌های روبلاکس

محیط بازی روبلاکس را می‌توان با استفاده از Lua (یک زبان برنامه نویسی چند پارادایمی) تغییر داد. بازی  Roblox  از مکانیزم ایجاد گروه برای ارتقای هماهنگی بین بازیکنان پیروی می‌کند. همچنین گروه‌ها در  ژانرهای مختلف فعالیت می‌کنند. برای مثال گروه‌های جنگی، گروه‌های ساختمانی، کلوپ‌های هواداران و گروه‌های شهری. لازم به ذکر است که ایجاد یک گروه 100 روباکس هزینه دارد.

روباکس، یک ارز درون بازی است که در پلتفرم Roblox استفاده می‌شود. این بدان معناست که برای استفاده حداکثری از این پلتفرم، به روباکس نیاز دارید. از ساخت گروه گرفته تا خرید اقلام در روبلاکس (بازار درون بازی که لباس و تجهیزات مجازی می‌فروشد)، همگی با روباکس ممکن می‌شوند. روباکس را می‌توان در بازی خرید یا به دست آورد و برای بهبود تجربه بازی خرج کرد.

خرید روباکس چه قابلیت‌هایی به شما می‌دهد؟

چیزهای زیادی را می‌توانید با روباکس خریداری کنید. می‌توانید سرورهای ممتاز را فقط برای خود و دوستانتان بخرید تا در بازی‌های خاص بازی کنید و پاداش‌ها و آیتم‌های درون بازی را بخرید تا به شما در بازی کمک کنند. برخی از بازی‌ها، سرعت را افزایش می‌دهند، در حالی که برخی دیگر پوسته‌های پریمیوم یا دسترسی به روش‌های بیشتری برای بازی را ارائه می‌دهند. واقعا امکانات این بازی بی پایان هستند. اگر قصد خرید روباکس را دارید، یک پاپ آپ ظاهر خواهد شد که تأیید می‌کند از Robux خود استفاده می‌کنید و در پایان به شما می‌گوید که چقدر روباکس باقی مانده است.

استفاده از روباکس برای تغییر آواتارها

اگر می‌خواهید آواتار خود را جذاب‌تر جلوه بدهید، تعداد زیادی لباس و لوازم جانبی وجود دارند که می‌توانید با روباکس خریداری کنید، از هودی‌ها گرفته تا چرخ‌ها و حیوانات خانگی که در اطراف شخصیت شما و روی شانه آن می‌مانند. سفارشی‌سازی به شکل ظاهری آواتار شما محدود نمی‌شود، شما همچنین می‌توانید قابلیت‌هایی بخرید که به آواتار شما اجازه می‌دهند تا برقصند یا حرکاتی خاص یک بازی را انجام دهند.

در این بین، بسیاری از بازیکنان به دنبال آموزش ساخت لباس در روبلاکس اندروید هستند. برای تغییر لباس آواتار خود، پس از خرید روباکس، به فروشگاه درون بازی مراجعه کنید و از بین لباس‌های موجود، گزینه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

با خرید روباکس؛ از بهترین بازی های روبلاکس لذت ببرید

با وجود تنوع بالای بازی‌ها در پلتفرم روبلاکس، این سوال پیش می‌آید که بهترین بازی های روبلاکس کدامند؟ در پاسخ باید بگوییم که گزینه‌های زیادی برای بازیکنانی که روباکس را خریداری کرده‌اند، وجود دارند. در ادامه، با برخی از بهترین بازی ‌های روبلاکس آشنا می‌شویم.

بازی  Project Slayers

در بازیProject Slayers ، شما باید با دشمنان سرسخت مبارزه کنید و در یک نقشه بزرگ، مشغول جست‌وجو شوید. این بازی با الهام از از انیمه بسیار محبوب Demon Slayer ساخته شده است. بنابراین، اگر از طرفداران آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی Roblox را امتحان کنید.

بازی Project Slayers

بازی Project Slayers دارای گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیزی است. بازیکنان می‌توانند از انواع سلاح‌ها و فنون مبارزه برای شکست دادن شیاطین استفاده کنند. بازی همچنین دارای یک سیستم پیشرفت پیچیده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت خود را ارتقا دهند و قدرتمندتر شوند .بازی Project Slayers در سال 2022 منتشر شد و تاکنون بیش از 200 میلیون بازدید داشته است و دارای امتیاز 4.5 از 5 در روبلاکس است.

بازی  Pet Simulator X

در بازی Pet Simulator X، شما آیتم‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید که می‌توانند به حیوانات تبدیل شوند؛ از سگ‌ تا اژدها، تک شاخ و دیگر موجودات افسانه‌ای. بنابراین، اگر می‌خواهید حیوانات متفاوتی داشته باشید، وارد Pet Simulator X شوید. البته دارندگان روباکس می‌توانند بسیاری از حیوانات موجود در این بازی را با پرداخت سکه به دست آورند.

بازی  Slayers Unleashed

در بازی Slayers Unleashed، باید مهارت‌های رزمی خود را در مقابل شیاطین مختلف و استادان دوجو نشان دهید. در واقع، باید سعی ‌کنید تا به بزرگترین جنگجوی این سرزمین تبدیل شوید. اگر می‌خواهید ماجراجویی خود را در این بازی شروع کنید، باید سلاح‌های خوب را با استفاده از روباکس به دست آورید.

آیا می‌توان روباکس را به شکل رایگان به دست آورد؟

بر طبق آمار، بسیاری از افرادی که بازی روبلاکس را نصب کرده‌اند، به دنبال روش‌هایی برای کسب ارز این بازی به شکل رایگان هستند. در این بین، برخی از افراد سودجو نیز بازیکنان را به سمت نصب برنامه روباکس رایگان سوق دادند. اما برنامه‌هایی از این دست، صرفا برای کلاهبرداری طراحی شده‌اند. از این رو، بسیاری از برترین بازیکنان، اقدام به خرید سکه روبلاکس به شکل قانونی از سایت آی گیم می‌کنند. زیرا در این روش، امنیت حساب کاربری آن‌ها در بازی حفظ می‌شود. سایت خرید روباکس آی گیم در دسترس شما است که بستری امن برای خرید سکه روبلاکس فراهم کرده‌ است.

گروهی دیگر از بازیکنان به دنبال پرمیوم پک رایگان روبلاکس هستند. در واقع، پک پرمیوم این بازی مانند یک بسته است که به صورت ماهانه، Robux  و چندین ویژگی اضافی را به بازیکنان اعطا می‌کند. در این بین، سایت رسمی بازی روبلاکس نیز بیانیه‌ای درباره روباکس و پرمیوم پک‌های رایگان منتشر کرده است. بر طبق این بیانیه، کلیه سایت‌هایی که تبلیغاتی مبنی بر روباکس و پرمیوم پک رایگان منتشر کرده‌اند، به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند. توسعه دهندگان روبلاکس بر این باورند که هدف اصلی این سایت‌ها، هک کردن اکانت‌های بازیکنان است.

خرید روباکس بازی روبلاکس از سایت آی گیم

از سوی دیگر، در برخی از فروشگاه‌های آنلاین متفرقه، برنامه‌هایی با عنوان "Free Robux Generator" وجود دارند. بر طبق نظر وبسایت رسمی روبلاکس، دانلود این برنامه‌ها نیز خطرناک است و این امکان وجود دارد که علاوه بر اکانت شما، داده‌ها موجود در گوشی شما (فیلم، عکس و ... ) نیز به دست هکرها بیافتد. از این رو، بهتر است شما نیز خرید روباکس برای روبلاکس را  به شکل قانونی انجام دهید.

خرید روباکس بازی روبلاکس از سایت آی گیم ارزان با ارسال فوری

بازی "روبلاکس" (Roblox) یک پلتفرم چندنواختی آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از ابزارهای ساده و سرگرم‌کننده، بازی‌ها، تجربیات و جهان‌های خود را بسازند و با دیگران به اشتراک بگذارند. در بازی روبلاکس، کاربران می‌توانند از نقشه‌ها و ابزارهای مختلف استفاده کنند و به دلخواه خود بازی‌ها و تجربیات مختلفی را بسازند.

برای خرید روباکس، می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر آی گیم اقدام کنید. این فروشگاه برای تمامی دستگاه‌های موبایل، از جمله اندروید و iOS، خدمات خرید درون بازی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با سفارش روباکس ارزان و دیگر آیتم‌های این بازی، از امکانات و آیتم‌های ویژه آن استفاده کنید.

تیم خرید درون بازی آی گیم، تمام تلاش خود را می‌کند تا سفارشات روباکس را در سریع‌ترین زمان ممکن، یعنی زیر 3 دقیقه، برای شما انجام دهد. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، سایت خرید گیفت کارت روبلاکس و روباکس بازی روبلاکس



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید