خانهاخبار
لوازم جانبی مک‌ها هنوز با درگاه لایتنینگ عرضه می‌شود!

لوازم جانبی مک‌ها هنوز با درگاه لایتنینگ عرضه می‌شود!

برخلاف انتظار اپل درگاه لایتنینگ را از روی لوازم جانبی آی‌مک و مک‌بوک‌های جدید حذف نکرده است.
۹ آبان ۱۴۰۲

در حالی که همه ما انتظار داشتیم که اپل از خط تولید لوازم جانبی جدید مخصوص مک‌ها با درگاه USB-C پرده‌برداری کند، اما این اتفاق متأسفانه رخ نداد. در خلال رویداد Scary Fast که بامداد امروز رأس ساعت ۳:۳۰ به وقت کشورمان به صورت آنلاین پخش شد، اپل اعلام که مجیک کیبورد، مجیک ماوس و مجیک ترکپد با همان درگاه لایتنینگ در دسترس دارندگان مک‌ها قرار خواهد گرفت.

این موضوع شامل آیمک ۲۴ اینچی جدید نیز می‌شود که با لوازم جانبی با درگاه لایتنینگ همراه بوده و کابل USB-C به لایتنینگ نیز درون جعبه آن خودنمایی می‌کند.

پس از عرضه سری آيفون ۱۵ و مجهز شدن این محصولات به درگاه USB-C بسیاری از علاقمندان به دنیای تکنولوژی منتظر آپگرید لوازم جانبی اپل و تجهیز آن‌ها به درگاه USB-C بودند، اما این اتفاق متأسفانه رخ نداد و همچنان کاربران باید برای این موضوع منتظر بمانند!

image

به نظر شما چه سیاستی پشت این تصمیمات قرار داشته و چرا مدیران اپل هنوز روی درگاه لایتنینگ پافشاری کرده و لوازم جانبی مک‌ها را با تکنولوژی روز دنیا سازگار نمی‌کنند؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید