خانهاخبار
هواوی نوا ۱۱ SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر اولد معرفی شد

هواوی نوا ۱۱ SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر اولد معرفی شد

هواوی به تازگی از یک میان‌رده جدید رونمایی کرده که با قیمت پایه ۲۷۵ دلاری به فروش می‌رسد.
۹ آبان ۱۴۰۲

گزارشی اخیرا ادعا کرد که هواوی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از سری نوا ۱۲ در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری برای بازار چین است. حالا اما در این فاصله، غول فناوری چین از عضو جدید خانواده نوا ۱۱ رونمایی کرده که نوا ۱۱ SE نام دارد. این گوشی که میان‌رده‌ای مقرون به صرفه محسوب می‌شود با نمایشگر اولد، تراشه کارآمد و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه شده است.

طبق اعلام رسمی، هواوی نوا ۱۱ SE از نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد که از عمق رنگی ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و فضای رنگی P3 را نیز پوشش می‌دهد.

image

پنل پشتی هواوی نوا ۱۱ SE میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که از گشودگی دیافراگم f/2.45 پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده هواوی نوا ۱۱ SE تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که انرژی خود را از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی دریافت می‌کند. در کنار این سخت‌افزار، میان‌رده هواوی به حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز شده و در دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. نرم‌افزار دستگاه نیز HarmonyOS 4.0 است.

در بخش اتصالات، هواوی نوا ۱۱ SE از شبکه 5G، قابلیت دو سیم‌کارت، بلوتوث نسخه ۵، NFC و درگاه USB-C برخوردار است. سنسور اثرانگشت گوشی نیز در کنار بدنه دستگاه قرار گرفته است. وزن و ابعاد نوا ۱۱ SE نیز برابر با ۱۸۶ گرم و ۱۶۲٫۳ در ۷۵٫۴۷ در ۷٫۳۹ میلی‌متر است.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی نوا ۱۱ SE در کانفیگ حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹۹ یوآن‌ (۲۷۵ دلار) عرضه خواهد شد. با افزایش حافظه به ۵۱۲ گیگابایت، قیمت دستگاه نیز به ۲۱۹۹ یوآن (۳۰۰ دلار) می‌رسد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل سه رنگ مشکی، سفید و سبز می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید