خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۵ رترو معرفی شد: ادای احترام سامسونگ به گوشی کلاسیک E700

گلکسی زد فلیپ ۵ رترو معرفی شد: ادای احترام سامسونگ به گوشی کلاسیک E700

سامسونگ به تازگی از نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ ۵ رونمایی کرده که از ظاهر آن از گوشی سامسونگ E700 الهام گرفته شده است.
۸ آبان ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ تاریخچه غنی در بازار گوشی‌ دارد و در گذشته گوشی‌های کلاسیک زیادی را روانه بازار کرده است. حالا غول فناوری کره با معرفی یک نسخه خاص از گوشی گلکسی زد فلیپ ۵، به یکی از تاثیرگذار‌ترین گوشی‌های کلاسیک این برند یعنی سامسونگ E700 ادای احترام کرده است.

image

سامسونگ امروز از یک نسخه ویژه گوشی تاشو خود پرده‌بردای کرد که گلکسی زد فلیپ ۵ رترو نام دارد. این گوشی با همان رنگ آبی و نقره‌ای خاص سامسونگ E700 همراه شده که جلوی زیبایی به آن بخشیده است. به علاوه، در رابط کاربری دستگاه نیز از گرافیک‌های پیکسلی گوشی E700 استفاده شده تا حال و هوای کار با یک گوشی کلاسیک برای کاربر تداعی شود. نمایشگر کاور Flex Window گلکسی زد فلیپ ۵ رترو نیز از انیمیشن cityscape (تصاویر گرافیکی از شهرها) پشتیبانی می‌کند. 

گلکسی زد فلیپ ۵ رترو با یک جعبه خاص نیز به فروش می‌رسد که اقلام زیادی از جمله قاب محافظ در آن گنجانده شده است. در این راستا، سامسونگ در جعبه این گوشی تصاویری از گلکسی زد فلیپ ۵ رترو و سامسونگ E700 قرار داده است که با استیکر لوگوهای مختلف سامسونگ در طی چندین سال گذشته همراه شده‌اند. همچنین یک کارت کلکسیون ویژه سامسونگ E700 در جعبه دستگاه دیده می‌شود که از یک شناسه مدل خاص بهره می‌برد.

image

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رترو را در تعداد محدود و در کشورهایی مانند کره جنوبی، انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و استرالیا به فروش می‌رساند. البته خرید این گوشی تنها از طریق وبسایت اختصاصی سامسونگ امکان‌پذیر است. در حال حاضر، متاسفانه برچسب قیمتی گلکسی زد فلیپ ۵ رترو مشخص نشده است.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید