خانهاخبار
زمان رونمایی از هواوی نوا ۱۱ SE رسما تایید شد

زمان رونمایی از هواوی نوا ۱۱ SE رسما تایید شد

میان‌رده جدید هواوی در تاریخ ۹ آبان معرفی خواهد شد.
۷ آبان ۱۴۰۲

هواوی امروز و با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما زمان رونمایی از میان‌رده جدید خود موسوم به هواوی نوا ۱۱ SE را اعلام کرد. در این راستا، مدل جدید خانواده نوا ۱۱ در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) و برای بازار چین معرفی خواهد شد. حالا در فاصله دو روز مانده به معرفی این گوشی، هواوی نوا ۱۱ SE به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و بخشی از مشخصات فنی مربوط به تراشه و حافظه رم آن فاش شده است.

image

هواوی نوا ۱۱ SE با شناسه مدل BON-AL00 در گیک‌بنچ ثبت شده است. البته مشخصات فنی این میان‌رده قبلا نیز در گواهی TENAA لو رفته بود. به علاوه، چندین پوستر تبلیغاتی نیز از نوا ۱۱ SE نیز در اختیار کاربران قرار گرفت که حاوی اکثر مشخصات فنی آن هستند. با این وجود، جزئيات سخت‌افزار هواوی نوا ۱۱ SE در هیچکدام از این دو گزارش مشخص نشده بود. حالا اما گیک‌بنچ تراشه به کار رفته در این گوشی را تایید کرده است.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ، هواوی نوا ۱۱ SE ظاهرا به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود. این تراشه از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که شامل چهار هسته با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتزی می‌شود. نوا ۱۱ SE همچنین از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰، اندروید ۱۳ و حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، میان‌رده هواوی به ترتیب امتیازهای ۴۱۰ و ۱۴۴۷ را کسب کرده است.

image

مشخصات فنی احتمالی هواوی نوا ۱۱ SE

میان‌رده جدید هواوی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پشتی نوا ۱۱ SE شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

هواوی نوا ۱۱ SE در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین خواهد شد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های سبز، مشکی و سفید خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی دستگاه می‌توان وزن ۱۸۶ گرمی و سنسور اثرانگشت کنار بدنه را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید