خانهاخبار
بروزرسانی HyperOS احتمالا برای این دو گوشی پوکو نیز عرضه خواهد شد

بروزرسانی HyperOS احتمالا برای این دو گوشی پوکو نیز عرضه خواهد شد

به تازگی بیلد سیستم عامل اختصاصی شیائومی برای دو گوشی پوکو فاش شده که خبر از عرضه این بروزرسانی‌ برای آن‌ها می‌دهد.
۷ آبان ۱۴۰۲

شیائومی در طی رویداد رونمایی از سری پرچمدار شیائومی ۱۴ از سیستم عامل جدید اختصاصی خود موسوم به HyperOS نیز پرده‌برداری کرد. در این رابطه، گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به طور پیش‌فرض با این سیستم عامل عرضه خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد بروزرسانی HyperOS را برای دو گوشی پوکو F5 و پوکو F5 پرو نیز در دسترس قرار دهد.

image

وبسایت Xiaomiui به تازگی دو بیلد HyperOS را کشف کرده که به سری پوکو F5 تعلق دارند. در این راستا، بروزرسانی HyperOS برای پوکو F5 با نسخه فریمور OS1.0.0.1.UMRMIXM عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، این بروزرسانی با نسخه فریمور OS1.0.0.3UMNMIXM برای مدل‌های بازار جهانی پوکو F5 پرو در دسترس قرار می‌گیرد.

سیستم عامل HyperOS که برپایه اندروید ۱۴ است با تمرکز ویژه بر حجم اندک و بهبود عملکرد دستگاه توسعه داده شده است. این سیستم عامل قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری را به همراه دارد و همچنین باعث یکپارچگی بین دستگاه‌های سازگار می‌شود. به علاوه، HyperOS از ویژگی‌های هوش مصنوعی مختلفی شامل تشخیص متن از اسناد و تولید متن بهره می‌برد.

image

در خبری مشابه، شیائومی لیست دستگاه‌هایی که بروزرسانی HyperOS را دریافت می‌کنند منتشر کرده است. HyperOS در ابتدا برای نسخه‌های چینی این گوشی‌ها عرضه می‌شود و سپس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ روانه مدل‌های بازار جهانی خواهد شد. لیست اولیه گوشی‌ها و تبلت‌های سازگار با HyperOS به قرار زیر است:

  • شیائومی میکس فولد ۲ / فولد ۳
  • شیائومی ۱۳ / ۱۳ پرو / ۱۳ اولترا
  • شیائومی پد ۶ / پد ۶ پرو / پد ۶ مکس
  • ردمی K60 / ردمی K60 پرو / ردمی K60 اکستریم ادیشن


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

حمید

۱۴۰۲/۸/۹
گوشیهای چینی تو ایران چونخدمات گوگل پلی ندارند خیلی با مشکل مواجه میشن از جمله تو گوگل مپ و اسنپ و جمیل آیا این مشکل تو این سیستم عامل جدید چینی حل شده؟ ممنون میشم جواب بدین

Saleh

۱۴۰۲/۸/۸
Poco X5 pro چی؟

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۸/۷
HyperOS مهم‌ترین اتفاق در حوزه‌ تکنولوژی بود که بحمدلله استقبال هم شد‌.
شیائومی۱۴ پرو(نسخه تیتانیوم‌ادیشن، مبتنی بر هایپر) جذاب‌ترین گوشی عصرِ حاضر قلمداد میشه که براحتی رقبا را کنار زده و اونها را خوار و خفیف می‌کنه

پیشنهاد سردبیر