خانهاخبار
معرفی اسپیکر های جدید فروشگاه ایران دیجی مال

معرفی اسپیکر های جدید فروشگاه ایران دیجی مال

اسپیکرهای بلوتوثی در سال‌ های اخیر به یکی از محبوب ترین محصولات صوتی موجود تبدیل شده اند.
۶ آبان ۱۴۰۲

اسپیکرهای بلوتوثی در سال‌ های اخیر به یکی از محبوب ترین محصولات صوتی موجود تبدیل شده اند و بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان بدنبال تهیه مدل های مختلف این محصولات می‌باشند، این محصولات به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به کابل صدای گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و دیگر محصولات خود را با آن پخش کنید! در اینجا می‌خواهیم نگاهی به مشخصات سه اسپیکر جذاب موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال یعنی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 110، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 310 و اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3  داشته باشیم!

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 110

این اسپیکر بلوتوثی یکی از محصولات اقتصادی سری پارتی باکس این برند می باشد و با توجه به سابقه درخشان این برند در صنعت محصولات صوتی، از این اسپیکر می‌توان انتظارات بالایی در بخش کیفیت صوتی در مقایسه با قیمت آن داشت! طراحی بخشی می‌باشد که این برند در محصولات خود اهمیت زیادی به آن می‌دهد، همچنین علاوه بر آن طراحی یک اسپیکر یکی از ویژگی های مهم برای بسیاری از کاربران می‌باشد! خوشبختانه این اسپیکر جذاب با طراحی زیبایی نیز همراه شده است، همانطور که گفتیم پارتی باکس 110 جی بی ال از سری اسپیکرهای قدرتمند و اقتصادی موجود در بازار می‌باشد که از آن می‌توان برای جشن‌های بزرگ استفاده کرد و مهمانی های پرشور تری را برگزار کرد! این اسپیکر دارای قدرت صوتی فوق العاده ای می‌باشد که در ادامه بیشتر به قدرت صوتی موجود در این اسپیکر جذاب می‌پردازیم و به قدرت آن در فضاهای بزرگ پی می‌بریم! ابتدا در بخش طراحی، اسپیکر JBL Partybox 110 همانطور که گفتیم با طراحی ای بسیار جذاب و شیک همراه شده است، این محصول دارای چراغ‌های LED قابل برنامه ریزی از طریق اپلیکیشن PARTYBOX می‌باشد، این ویژگی به شما کاربران عزیز این قدرت و امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن ها، فضای محیطی که در آن قرار دارید را شاد تر و پرانرژی تر از گذشته کنید و از به نمایش درآمدن افکت های رنگی جذاب همراه با حالت های رقص نور در این محصول لذت زیادی ببرید.

image

 

مشخصات پارتی باکس جی بی ال 110

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox 110 از سری محصولات قابل حمل این برند هستش که باعث شده کاربران این محصول توانایی حمل و نقل آسان این محصول به محیط های مختلف را داشته باشند. همچنين در بخش اتصالات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110 تا حد زیادی توانسته است نیاز اکثر کاربران را با روش های اتصالی مختلف خودش پوشش بده! روش های اتصال این اسپیکر شامل کابل AUX، بلوتوث، فلش مموری، جک 3.5 میلی متری صدا و کابل USB هستش. همچنین این اسپیکر با قدرت 160 واتی خودش تجربه شنیداری جذابی رو به کاربران هدیه میده. صدای قدرتمند این اسپیکر 160 واتی مناسب کاربرانی می‌باشد که بدنبال پخش موسیقی با بیس قوی و صدای شفاف تری می‌باشند، علاوه بر آن این اسپیکر با دو توییتر 155 میلی متری نیز همراه شده و در کل پکیجی مناسب در رده خودش در اختیار کاربران و عاشقانه موسیقی قرار می دهد.

 یکی دیگر از ویژگی های بسیار جذاب اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110 باتری قدرتمند آن و امکان استفاده از آن بعنوان پاوربانک هستش، کاربران به لطف این ویژگی می‌توانند گوشی موبایل خود را در سفر ها با استفاده از پورت USB موجود در این محصول با سرعت 10.5 وات شارژ کنند، در بخش شارژ دهی نیز این اسپیکر محصولی جذاب برای کاربرانی هستش که دغدغه زیادی در مورد طول عمر باتری بالا در اسپیکر های بلوتوثی و قابل حمل را دارند، این مدل از اسپیکر های جی بی ال می‌تواند تا 12 ساعت با یکبار شارژ کامل با کاربران خود همراه باشد.

 جی بی ال ویژگی های متعدد و جذابی را علاوه بر ویژگی های ذکر شده در این محصول قرار داده است! برای مثال با استفاده از این پارتی باکس جذاب می‌توانید با اتصال گیتار به آن اقدام به نوازندگی کنید و خروجی را از اسپیکر خود دریافت کنید! بنابراین اگر نوازنده هستید این محصول انتخابی جذاب برای شما می باشد، همچنین کیفیت ساخت یکی از بخش هایی می‌باشد که جی بی ال سعی کرده است تا این عضو اقتصادی سری پارتی باکس در آن حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد! این پارتی باکس با استاندارد مقاومتی IPX4 دربرابر قطرات آب مقاومت مناسبی دارد، بنابراین به لطف قابل حمل بودن این محصول می توانید در هوای بارانی و طبیعت از آن بدون نگرانی از آسیب رسیدن به بخش های مختلف، از آن استفاده کنید.

مهمترین کاربردهای و قیمت پارتی باکس jbl 110

این اسپیکر 160 واتی با قدرت صوتی مناسب خودش به مهمانی های بزرگ و جشن های شلوغ شما کمک بسیاری می‌کنه همچنین این محصول برای سفرها و کمپینگ های مختلف و فعالیت های بیرون از منزل و خارج از شهر به لطف باتری قدرتمند و طراحی قابل حمل خودش کاربرد مناسبی دارد و با قدرت صوتی بالا و کیفیت صوتی بالا، تجربه ی صوتی فوق العاده ای را برای شما و همراهانتان خلق می کند. بنابراین می‌توان گفت اگر بدنبال اسپیکر صوتی باکیفیت صوتی بالایی هستید و می‌خواهید مهمانی های پرانرژی و جذابی را داشته باشید، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PARTYBOX 110 انتخابی ایده آل برای شما می‌باشد چرا که به طیف وسیعی از ویژگی های جذاب مانند نور های LED، ویژگی رقص نور، قابلیت اتصال به میکروفن و گیتار، استاندارد مقاومتی IPX4، قدرت صوتی بالا و... مجهز شده است! اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110 با قیمت تقریبی 15 الی 17 میلیون تومانی خود در مقایسه با ویژگی های جذابی که به آن مجهز شده است یکی از انتخاب های مناسب برای اکثر کاربران و عاشقانه دنیای موسیقی می باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310

در اینجا به یکی دیگر از محصولات جذاب سری پارتی باکس جی بی ال یعنی پارتی باکس 310 می‌رسیم، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 برادر بزرگ تر Party Box 110 هستش که در مقایسه با اون ارتقا های مناسب و قابل توجهی رو تجربه کرده است. این مدل با کیفیت صوتی بالاتر و توان خروجی قدرتمند تر خود به انتحاب حرفه ای تری برای کاربران حساس به کیفیت صوتی بالای موسیقی تبدیل شده است، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 نیز برای مهمانی ها، جشن‌های بزرگ عملکرد مناسبی دارد. همانطور که گفتیم این مدل راه حلی مناسب تر برای عاشقانه موسیقی هستش و در مقایسه با برادر کوچک تر خود دارای قدرت و کیفیت صوتی بالایی می‌باشد. احتمالا با دیدن تصویر و سایز این اسپیکر نگرانی هایی بابت حمل و نقل آن داشته باشید، باید به شما بگوییم که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 یک اسپیکر قابل حمل هستش، جی بی ال این محصول را با قابلیت حمل و نقل آسان برای کاربران مجهز کرده است! بنابراین با این ویژگی می‌توانید به راحتی این اسپیکر را جابجا کنید. علاوه بر قابل حمل بودن، این مدل نیز به نور های LED مجهز شده و به لطف اپلیکیشن Partybox به کاربران امکان تغییر نورپردازی محیط رو میده! علاوه بر نورپردازی همانطور که گفتیم این محصول، اسپیکری جذاب برای عاشقانه موسیقی هستش! فرقی نمیکنه در چه محيطی قرار دارید! پارتی باکس جذاب جی بی ال به لطف افکت های صوتی جذاب و ویژگی حذف نیوز جذابش، قدرت اینو داره که نویز های ناخواسته رو به خوبی حذف کنه و تجربه صوتی فوق‌العاده ای را در اختيار کاربران قرار دهد!

image

 

پارتی باکس 310 جی بی ال ارزش خرید دارد؟

پاسخ این سوال چندان ساده نمی‌باشد، اما اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 با ویژگی‌های های جذابی همراه شده است که باعث شده این اسپیکر به محصولی جذاب در رده قیمتی خودش تبدیل شود، برای مثال اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 با طول عمر باتری 18 ساعته همراه شده است که در مقایسه با برادر کوچک تر خود نیز ارتقایی قابل توجهی می باشد، همچنین کاربران این اسپیکر می‌توانند از آن بعنوان پاور بانک نیز استفاده کنند و در سفر های خود با استفاده از پورت یو اس بی آن گوشی موبایل خود را شارژ کنند، همچنین ویژگی های دیگری مانند ویژگی TWS که به کاربران این امکان را می‌دهد تا 2 پارتی باکس را به یکدیگر متصل کنند و همزمان از آن استفاده کنند نیز باعث افزایش ارزش خرید این محصول شده است! در ادامه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 به کاربران این قدرت را می‌دهد که پلی ليست های مورد علاقه خود را ایجاد کنند و تنها با کلیک برروی دکمه پلی، پلی لیست مورد علاقه خود را پخش کنند، چنین ويژگی هایی را طبعیتا نمی‌توان در هر اسپیکری پیدا کرد و اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 همراه با این ویژگی ها تبدیل به محصولی با ارزش خرید مناسبی شده است!

مقایسه پارتی باکس 310 جی بی ال با مدل 110

ممکن است با خود بگویید در بیشتر بخش ها این پارتی باکس شباهت های زیادی با یکدیگر دارند و با خود بپرسید که تفاوت اصلی این دو محصول در چه بخش هایی می‌باشد؟ ابتدا از طراحی شروع می‌کنیم که در این دو محصول می‌توان تفاوت زیادی را مشاهده کرد و پارتی باکس 110 جی بی ال با وزن کم تری همراه شده است.

 در بخش کیفیت صوتی که اصلی ترین تفاوت این دو پارتی باکس جذاب جی بی ال می‌باشد شاهد توان خروجی 160 وات در پارتی باکس 110 و توان خروجی 240 واتی در پارتی باکس 310 جی بی ال می‌باشیم ، همچنین برادر بزرگ تر پارتی باکس 110 یعنی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 با بلندی صدای بیشتر و قابلیت ایجاد باس بیشتر در میزان صدای کمتر همراه شده است.

در بخش باتری نیز اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل پارتی باکس 310 برتری بیشتری نسبت به برادر کوچک تر خود دارد و توانایی دوام باتری تا 18 ساعت را دارد که در مقایسه با اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PARTYBOX 110 که با دوام باتری 12 ساعته همراه شده است! البته هنوز هم در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار این پارتی باکس عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد! در کل می‌توان تنها برتری اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس 110 را در سایز و وزن کم آن دید، همچنین هردو این اسپیکر ها با ویژگی های جذابی مانند پشتیبانی از اپلیکیشن PARTYBOX ، استاندارد IPX4، قابلیت اتصال به گیتار و میکروفن مجهز شده اند که باعث شده است این دو محصول تبدیل به رقیبی قدرتمند برای محصولات موجود در بازه قیمتی خود شوند و نیاز های بسیاری از کاربران را به راحتی رفع کنند.

اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3

به یکی دیگر از برند های جذاب سازنده محصولات صوتی می‌رسیم یعنی هارمن کاردن، این برند در سال های اخیر توانسته است با همکاری های خود با برند های مختلفی مانند هواوی محبوبیت خود را افزایش دهد و کیفیت صوتی بالای خود را نیز به کاربران نشان دهد، اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 یکی از محصولات جدید و جذاب این برند هستش، اگر شما از کاربرانی می باشید که دنبال محصولی جذاب با طراحی خاص می‌باشید بدون شک باید نگاهی به اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 داشته باشید! این مدل دارای پایه‌ های گرد و ظاهری حبابی شکل همراه با رنگ دودی می‌باشد که قسمت بالایی آن دارای قوس خاصی می‌باشد، این طراحی قوسی شکل جذاب و خاص این اسپیکر به دلیل وجود چراغ‌های LED موجود جهت رقص نور می‌باشد. چراغ های LED موجود در اسپیکر هارمن کاردن Studio 3 قسمت قوسی شکل آنرا روشن می‌کنند و در هنگام پخش موسیقی با افکت های جذاب، مهمانی های کاربران را پرانرژی تر می‌کند چرا که این افکت ها براساس موسیقی درحال پخش شما به حرکت در می‌آیند و به نوعی با آن سینک می‌شوند.

 همچنین اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 برخلاف دو اسپیکر پارتی باکس جی بی ال با سایز و وزن بالایی همراه نشده و از نظر وزن بهتر از آن ها عمل می‌کند و مناسب افرادی می‌باشد که دنبال اسپیکری با طراحی خاص و وزن و سایز مناسبی می‌باشند.

image

 

نگاهی به مشخصات اسپیکر قابل حمل Harman Kardon Aura Studio 3

این اسپیکر بیشتر برای مصارف خانگی طراحی شده است اما به لطف قدرت صوتی بالای آن از آن می‌توان در محیط های باز نیز به شرط وجود پریز برق از آن استفاده کرد، اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 با قدرت 130 واتی خودش برروی کاغذ کمی ضعیف تر از اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 110 ظاهر میشود که باتوجه به ابعاد آن نیز این موضوع کاملا طبیعی می‌باشد! این اسپیکر با  6 عدد درایور 1.5 اینچی و  1 عدد ساب ووفر 5 اینچی همراه شده است تا کیفیت صوتی مطلوب و مناسبی در رده خودش به کاربران ارائه دهد. همچنین یکی از مزایای جذاب اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 که به لطف طراحی جذاب آن ممکن شده است، پخش صدای 360 درجه ای می‌باشد! با اين ویژگی مهم نیست در چه مکانی قرار گرفته اید! چرا که به راحتی می‌توانید صدای تولید شده توسط این اسپیکر را در هر زاویه ای بشنوید.

 در بخش اتصالات نیز اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 تنها دو گزینه پخش صدای بی سیم با بلوتوث و ورودی جک 3.5 میلیمتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که وجود جک 3.5 میلیمتری صدا می‌تواند خبر خوبی برای عاشقانه محصولات موسیقی باشد. در انتها نیز باید به این مورد اشاره کنیم که این اسپیکر با باتری همراه نشده است، بنابراین تنها می‌توانید از آن در محیط هایی مانند منزل استفاده کنید.

مهمترین ویژگی های اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3

بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های این اسپیکر طراحی جالب و منحنی شکل آن می‌باشد که به پخش صدای 360 درجه ای آن نیز کمک زیادی کرده است! همچنین در بخش کیفیت صوتی اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 پاسخگوی نیاز اکثر کاربران و عاشقان موسیقی می‌باشد و به لطف نور های LED جذاب خود می‌تواند افکت های نوری جذاب 360 درجه ای را با هماهنگی با موسیقی در حال پخش جهت ایجاد رقص نور جذاب و افرایش انرژی مهمانی های شما ایجاد کند، در بخش اتصالات نکته ای مهم که باید درباره این محصول اشاره کنیم مجهز شدن آن به بلوتوث نسخه 4.2 می‌باشد که به لطف آن شاهد تاخیر کم و میزان بیت بالا را تضمین می‌کند. همچنین به دلیل تاخیر بسیار پایین صدا، شما می‌توانید به تماشای فیلم بپردازید و یا حتی با استفاده از اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 بازی های کنسولی و کامپیوتری آنلاین و چند نفره را اجرا کنید. همچنین اگر نگران کیفیت صدا و بلندی صدای اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 هستید باید به شما اعلام کنیم این محصول به قابلیت ارائه صدای رسا 100 دسی بلی را دارد، این حجم از صدا برای چنین اسپیکری با حجم متوسط و وزن کم بسیار مناسب به نظر می‌رسد! همچنین در آخر باید به عدم کاهش وضوح صدا در فرکانس های مختلف اشاره کنیم! بنابراین با اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 می‌توان کیفیت صدای مناسب و یکسانی را در هر سطح از میزان بلندی صدای اسپیکر دریافت کرد.

 شما کاربران عزیز جهت خرید خرید اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 و همچنین خرید دو اسپیکر جذاب جی بی ال پارتی باکس 110 و پارتی باکس 310 می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید، فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال، وارد کننده انواع لوازم جانبی گوشی های موبایل می‌باشد که طیف وسیعی از محصولات دیجیتال را در دسترس کاربران خود قرار داده است و با ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور محصولات موجود را به دست کاربران خود می رساند. همچين با تماس با شماره 02136901506 می‌توانید به صورت حضوری نیز محصولات موجود و فروشگاه را با هماهنگی با ما تهیه کنید و از استفاده از آن ها نهایت لذت را ببرید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید