خانهاخبار
برخلاف تصورات، وان پلاس اوپن از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند!

برخلاف تصورات، وان پلاس اوپن از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند!

گوشی تاشو وان پلاس ظاهرا با قلم هوشمند اوپو فایند N2 یعنی اوپو پن سازگار است.
۶ آبان ۱۴۰۲

وان پلاس اوپن که اولین گوشی تاشو برند وان پلاس محسوب می‌شود جزو بهترین محصولات تاشو بازار محسوب می‌شود که از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و سیستم دوربین کارآمد بهره می‌برد. با این وجود، ادعا می‌شد که گوشی وان پلاس با قلم هوشمند سازگار نیست در حالی که رقیب اصلی وان پلاس اوپن یعنی گلکسی زد فولد ۵ از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا وان پلاس اوپن در هر دو نمایشگر داخلی و خارجی خود از قلم هوشمند برند اوپو پشتیبانی می‌کند.

یک کاربر رددیت به نام Rashed341 با انتشار ویدئویی تایید کرده که وان پلاس اوپن به طور کامل با قلم هوشمند اوپو پن سازگار است. این گوشی همچنین از یک منوی اختصاصی قلم در بخش تنظیمات خود برخوردار است. قلم اوپو ظاهرا می‌تواند برخی از جسچر‌ها مانند دو ضربه برای ثبت اسکرین‌شات و تصویر سلفی را نیز اجرا کند. شایان ذکر است که اوپو پن برای گوشی تاشو اوپو فایند N2 طراحی شده است.

اوپو پن

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که وان پلاس به چه دلیلی پشتیبانی وان پلاس اوپن از قلم هوشمند را اعلام نکرده است. به هر روی، این ویژگی می‌تواند در جلب نظر کاربران موفق ظاهر شود و میزان فروش گوشی تاشو وان پلاس را بهبود دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید