خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ در بنچمارک آنتوتو قدرت خود را به رخ کشید

وان پلاس ۱۲ در بنچمارک آنتوتو قدرت خود را به رخ کشید

پرچمدار موردانتظار وان پلاس که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز است به تازگی در بنچمارک آنتوتو قرار گرفت.
۵ آبان ۱۴۰۲

پس از عرضه گوشی تاشو وان پلاس اوپن، برند وان پلاس حالا در حال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید پرچمدار خود به نام وان پلاس ۱۲ است. برند چینی اخیرا تایید کرد که وان پلاس ۱۲ با تراشه قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پرچمدار وان پلاس به تازگی در بنچمارک آنتوتو قرار گرفته است. نتایج این بنچمارک نشان می‌دهد که وان پلاس ۱۲ به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار بدل خواهد شد.

image

طبق این گزارش، وان پلاس ۱۲ با شناسه مدل PJD110 در بنچمارک آنتوتو ۱۰ لیست شده است. این گوشی موفق شده که امتیاز کلی ۲٬۱۱۰٬۰۸۰ را کسب کند که رقمی بسیار قابل توجه به شمار می‌رود. البته کوالکام اخیرا فاش کرد که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در آنتوتو امتیاز ۲٫۱۳ میلیون را به خود اختصاص داده است. با این وجود، تفاوت چندان چشمگیری بین امتیاز وان پلاس ۱۲ و دستگاه مرجع کوالکام دیده نمی‌شود.

وان پلاس ۱۲ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در بنچمارک آنتوتو قرار گرفته ولی شایعات اذعان داشته‌اند که پرچمدار وان پلاس در حافظه رم ۲۴ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود نسخه رم ۲۴ گیگابایتی حتی امتیاز بالاتری را کسب کند.

در لیست آنتوتو امتیازهای دقیق‌ وان پلاس ۱۲ در چهار بخش پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، حافظه و تجربه کاربری نیز ذکر شده است. در تست پردازنده مرکزی و گرافیکی، گوشی وان پلاس امتیازهای ۴۹۵٬۷۸۰ و ۹۱۴٬۱۵۱ را کسب کرده است. امتیاز بخش حافظه نیز برابر با ۳۶۲٬۴۰۲ است و در بخش تجربه کاربری نیز شاهد امتیاز ۳۳۸٬۴۷۵ هستیم.

image

مشخصات فنی وان پلاس ۱۲

وان پلاس تایید کرده که پرچمدار این برند به نمایشگر X1 اولد شرکت BOE مجهز است که از رزولوشن تصویر 2K، نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی با فناوری LTPO و روشنایی ۲۶۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. این پنل اولد همچنین با ابعاد ۶٫۸۲ اینچی همراه خواهد شد. در پنل پشتی گوشی احتمالا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپی را خواهیم دید.

وان پلاس ۱۲ در سه کانفیگ رم ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و از باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی استفاده خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید