خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در گیک‌بنچ ثبت شد

گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در گیک‌بنچ ثبت شد

مدل پلاس سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا برای اولین بار با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی همراه خواهد شد.
۵ آبان ۱۴۰۲

در ماه جولای سال جاری میلادی، گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و شناسه مدل SM-S926U در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. این نسخه از گلکسی اس ۲۴ پلاس از اندروید ۱۴ و حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدل بازار کره جنوبی گلکسی اس ۲۴ پلاس به تازگی با شناسه مدل SM-S926N و تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در گیک‌بنچ قرار گرفته است.

image

رندر گلکسی اس ۲۴ پلاس

مدل کره‌ای گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز با اندروید ۱۴ همراه خواهد شد ولی برای اولین بار، مدل پلاس سری گلکسی اس با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در این بنچمارک لیست شده است. در این راستا، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کانفیگ حافظه رم پرچمدار موردانتظار خود را افزایش دهد چرا که گلکسی اس ۲۳ پلاس تنها در یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده است.

شایان ذکر است که گلکسی اس ۲۴ پلاس چندی پیش نیز با حافظه رم ۸ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده بود. با توجه به این موضوع، گلکسی اس ۲۴ پلاس دارای دو کانفیگ رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

گلکسی اس ۲۴ پلاس در کانفیگ رم ۱۲ / ۸ گیگابایتی

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، نسخه کره‌ای گلکسی اس ۲۴ پلاس موفق شده به ترتیب امتیازهای ۲۰۴۴ و ۶۴۰۶ را به خود اختصاص دهد. جالب توجه است که نسخه رم ۸ گیگابایتی این گوشی نیز امتیازهای تقریبا مشابهی کسب کرده است. البته امتیازهای هر دو نسخه گلکسی اس ۲۴ پلاس که به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز هستند، از نتایج کسب‌شده توسط مدل اسنپدراگون اندکی کمتر هستند.

image

مدل اسنپدراگون گلکسی اس ۲۴ پلاس

در نهایت باید اشاره کرد که نمونه‌های قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ تنها مدل‌های پیش‌تولید هستند و نمی‌توان درباره عملکرد پردازشی این نسخه‌ها اظهار نظر قطعی کرد. در واقع، انتظار می‌رود عملکرد مدل نهایی گلکسی اس ۲۴ پلاس از آنچه در این بنچمارک‌ها دیده‌ایم بهتر باشد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

اسفندیار رویین تن

۱۴۰۲/۸/۹
یعنی منم میتونم ی روز ی گوشی خوب بگیرم دست مثل s۲۴

پیشنهاد سردبیر