خانهاخبار
طراحی ردمی 13C در تصاویر واقعی دیده شد

طراحی ردمی 13C در تصاویر واقعی دیده شد

شیائومی قصد عرضه یک گوشی جدید مقرون به صرفه دارد که حالا در تصاویر واقعی فاش شده است.
۴ آبان ۱۴۰۲

در طی ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون گوشی اقتصادی جدید شیائومی به نام ردمی 13C منتشر شده است. در این راستا، گوشی برند ردمی در دو نسه 4G و 5G روانه بازار خواهد شد. به علاوه، رندرهایی نیز از نسخه LTE این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته که طراحی آن را نشان می‌دهند. حالا به تازگی نیز تصاویری واقعی از ردمی 13C و جعبه فروش آن فاش شده که طراحی آن را تایید می‌کنند.

تصاویر واقعی ردمی 13C توسط وبسایت Newzonly به اشتراک گذاشته شده‌اند. این تصاویر طراحی پنل جلویی و پشتی گوشی شیائومی را نشان می‌دهند. در یک تصویر نیز جعبه فروش دستگاه را مشاهده می‌کنیم.

image

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ردمی 13C در رنگ سبز روانه بازار خواهد شد. به علاوه، قبلا گزارش شده بود که این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی نیز عرضه خواهد شد. به علاوه، با توجه به انعکاس نور روی پنل پشتی دستگاه، می‌توان ادعا کرد که ردمی 13C از پنل شیشه‌ای بهره خواهد برد. البته احتمال دارد شیائومی از پنل پلاستیکی براق نیز استفاده کرده باشد.

image

رندر ردمی 13C

در یکی از تصاویر بخشی از مشخصات فنی ردمی 13C نیز ذکر شده است. در این راستا، گوشی ردمی به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۸ واتی مجهز خواهد شد. شایعات نیز اذعان کرده‌اند که ردمی 13C از پردازنده هشت هسته‌ای بهره خواهد برد که هنوز نام آن مشخص نشده است. از دیگر مشخصات فنی احتمالی ردمی 13C می‌توان درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی 13C احتمالا در ماه نوامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که گوشی پوکو C65 به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی 13C برای بعضی از بازارها عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید