خانهاخبار
این گوشی به شما اجازه می‌دهد تنها با چشمان خود برنامه‌ها را اجرا کنید!

این گوشی به شما اجازه می‌دهد تنها با چشمان خود برنامه‌ها را اجرا کنید!

پرچمدار جدید آنر از قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی بهره خواهد برد.
۴ آبان ۱۴۰۲

کوالکام در حال برگزاری رویداد بزرگ خود به نام Snapdragon Summit است و به مانند همیشه، تولیدکنندگان برجسته گوشی‌های هوشمند در طی این مراسم پرچمدارهای جدید خود را معرفی می‌کنند. در میان برندهای حاضر در رویداد کوالکام، آنر نیز حضور دارد و به طور رسمی تایید کرد که پرچمدار جدید این شرکت از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد.

image

طبق اعلام رسمی، گوشی پرچمدار آنر مجیک ۶ به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد بود. جدا از این سخت‌افزار قدرتمند، محصول پرچمدار آنر با فناوری‌های پیشرفته‌ای نیز همراه خواهد شد. یکی از این قابلیت‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهد که برنامه‌ها را تنها با چشمان خود اجرا کنند. آنر ویژگی جدید مجیک ۶ را Magic Capsule می‌نامد و آن را به عنوان یک قابلیت تعامل چندرسانه‌ای براساس رهگیری چشم تعریف می‌کند.

ویدئو معرفی Magic Capsule نشان می‌دهد که آنر مجیک ۶ از ناچ کپسولی‌شکل مشابه داینامیک آیلند سری آيفون ۱۵ بهره خواهد برد. زمانی که کاربر به مدت طولانی به برنامه‌ای که در ناچ اجرا شده خیره شود، آن برنامه به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شود و نسخه کامل آن اجرا می‌شود. متاسفانه آنر دیگر جزئيات Magic Capsule را منتشر نکرده است.

image

به لطف قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی اسنپدراگون ۸ نسل سه، آنر مجیک ۶ از یک دستیار مجازی جدید به نام YoYo برخوردار خواهد شد. این دستیار از مدل‌ زبانی بزرگ تراشه کوالکام بهره خواهد برد. دستیار مجازی YoYo می‌تواند با ویدئوها و تصاویر موجود در گوشی کاربر ویدئو کلیپ‌های کوتاه درست کند. کاربران همچنین با ارائه دستورهای اختصاصی می‌توانند شخصی‌سازی بیشتری را روی ویدئوها اعمال کنند. مشابه این قابلیت را قبلا در Google Photos و ویژگی Highlight Video دیده بودیم.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر هنوز زمان عرضه و معرفی سری پرچمدار مجیک ۶ را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری از گوشی‌های آنر در اختیار کاربران قرار بگیرند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید