خانهاخبار
اپل هزینه اشتراک برخی از سرویس‌‌های خود را افزایش داد

اپل هزینه اشتراک برخی از سرویس‌‌های خود را افزایش داد

شرکت اپل نیز از موج افزایش قیمت هزینه اشتراک سرویس‌ها غافل نشده و شاهد گران‌تر شدن سرویس‌های اپل تی وی پلاس، اپل آرکید و اپل نیوز پلاس هستیم.
۳ آبان ۱۴۰۲

پس از افزایش قیمت اخیر اشتراک‌های نتفلیکس، سایر شرکت‌ها نیز رویکرد مشابهی را برای سرویس‌های اشتراکی خود پیش گرفتند و برای مثال، شاهد افزایش قیمت رده‌های عضویتی مختلف سرویس پلی استیشن پلاس در ماه‌های اخیر بودیم. اکنون نیز شرکت اپل به این جمع پیوسته و هزینه سرویس‌های اشتراکی اپل تی وی پلاس، اپل آرکید و اپل نیوز پلاس را افزایش داده است.

image

 

سرویس‌های اپل نیوز پلاس و اپل آرکید، اولین افزایش قیمت خود از زمان عرضه آنها در نوامبر ۲۰۱۹ را تجربه می‌کنند و در سوی دیگر، هزینه اشتراک اپل تی وی پلاس نیز که طی سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته بود؛ باز هم گران‌تر شده است. کاربران حالا باید برای استفاده از سرویس اپل تی وی پلاس، مبلغ ۹.۹۹ دلار در ماه را به جای ۶.۹۹ دلار پرداخت کنند.

قیمت سرویس‌های اپل آرکید و اپل نیوز پلاس که در گذشته معادل با ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه بود؛ اکنون به ۶.۹۹ و ۱۲.۹۹ دلار در ماه افزایش یافته و هزینه اشتراک سالیانه اپل تی وی پلاس نیز از ۶۹ دلار به ۹۹ دلار رسیده است. کاربران باندل اپل وان نیز از این افزایش قیمت‌ها مصون نبوده‌اند و هزینه اشتراک رده عضویتی تکی این باندل از ۱۶.۹۵ دلار به ۱۹.۹۵ دلار در ماه رسیده است. اشتراک رده عضویتی فمیلی یا همان خانوادگی، حالا قیمتی معادل با ۲۵.۹۵ دلار در ماه را داشته و برای تهیه رده عضویتی پریمیوم نیز باید به صورت ماهانه ۳۷.۹۵ دلار را پرداخت کنید.

image

 

شرکت اپل از حالا قیمت اشتراک این سرویس‌ها را در وب‌سایت خود نیز آپدیت کرده است؛ بنابراین این افزایش قیمت‌ها احتمالا از ماه نوامبر اعمال می‌شوند. درباره افزایش هزینه اشتراک سرویس‌های اپل و سایر شرکت‌ها در سال ۲۰۲۳ چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید