خانهاخبار
گلکسی A15 در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار می‌شود

گلکسی A15 در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار می‌شود

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ احتمالا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.
۳ آبان ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه نسل جدید گوشی مقرون به صرفه خود موسوم به گلکسی A15 است که احتمالا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. حالا نشریه GalaxyClub به تازگی ادعا کرده است که گلکسی A15 در دو نسخه 5G و 4G روانه بازارهای اروپایی خواهد شد. امسال نیز گلکسی A14 در در دو مدل 5G و 4G عرضه شد.

نسخه 4G گلکسی A15 اخیرا با شناسه مدل SM-A155F در گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی با تراشه هلیو G99، حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۱۴ همراه می‌شود. از سوی دیگر، مدل 5G میان‌رده سامسونگ از شناسه مدل SM-A156B بهره خواهد برد. برای بازارهای ایالات متحده و آسیایی، گلکسی A15 5G در دو شناسه مدل SM-A156U و SM-A156E عرضه خواهد شد.

رندرهای گلکسی A15

وبسایت GalaxyClub در ادامه گزارش خود ادعا می‌کند که گلکسی A15 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که احتمالا به مانند نسل قبلی از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی A15 شامل نمایشگر ۶٫۴ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

شایعات اذعان داشته‌اند که گلکسی A15 5G با برچسب قیمتی ۲۵۰ یورویی به فروش خواهد رسید. در این راستا، انتظار داریم نسخه 4G با قیمت کمتری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A14 5G در ماه ژانویه سال جاری معرفی شد و سپس پس از گذشت یک ماه، نسخه 4G آن روانه بازار شد. در این رابطه، امکان دارد سامسونگ نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A15 را نیز با زمان‌بندی مشابه عرضه کند.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید