خانهاخبار
نمایشگر جدید موتورولا به دور مچ کاربر بسته می‌شود!

نمایشگر جدید موتورولا به دور مچ کاربر بسته می‌شود!

موتورولا به تازگی از نمایشگر جدیدی رونمایی کرده که تطبیق‌پذیر است و در حالت‌های مختلف خم می‌شود.
۳ آبان ۱۴۰۲

لنوو دیروز رویداد سالانه Global Tech World خود را برگزار کرد که در طی آن شاهد رونمایی از محصولاتی با فناوری عجیب بودیم. یکی این محصولات جالب یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر است که در حال حاضر مدلی مفهومی محسوب می‌شود و از پنل pOLED بهره می‌برد. به لطف نمایشگر تطبیق‌پذیر، این گوشی می‌تواند به صورت ایستاده روی میز قرار بگیرد و یا به مانند ساعت به دور مچ بسته شود.

متاسفانه موتورولا جزئيات فنی دقیق نمایشگر تطبیق‌پذیر خود را مشخص نکرده ولی می‌دانیم که این نمایشگر از اندازه ۶٫۹ اینچی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس برخوردار شده است. این دستگاه همچنین با استفاده از یک بند فلزی جداگانه به دور مچ قرار می‌گیرد.

همانطور که در تصاویر مشخص است، رابط کاربری دستگاه مشابه آنچه در گوشی‌های تاشو موتورولا ریزر ۴۰ اولترا است. در این رابطه، انتظار می‌رود گوشی عجیب موتورولا قادر باشد اپلیکیشن‌های اندرویدی را به صورت کامل اجرا کند. برای مقایسه، نمایشگر کاور ۳٫۶ کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نیز برنامه‌ها را به صورت تمام صفحه باز می‌کند.

موتورولا همچنین برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را معرفی کرده که از فرم فکتور این گوشی نهایت استفاده را می‌برند. در این راستا، زمانی که کاربر از یک لباس عکس می‌گیرد، MotoAI می‌تواند با توجه به رنگ و طرح لباس تصاویری را تولید کند که به عنوان تم و والپیپر دستگاه قرار می‌گیرند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید