خانهاخبار
امکان نمایش پست اکانت‌های تأیید هویت شده به تایم لاین اینستاگرام اضافه می‌شود

امکان نمایش پست اکانت‌های تأیید هویت شده به تایم لاین اینستاگرام اضافه می‌شود

تاکنون امکان مرتب کردن تایم لاین اینستاگرام براساس اکانت‌های فاووینگ و فیوریت وجود داشت و حالا از این پس گزینه اکانت‌های وریفای شده نیز به آن اضافه خواهد شد.
۲ آبان ۱۴۰۲

پس از اجرای سیستم پرداخت به افراد تأیید هویت شده توسط ایلان ماسک، کمپانی متا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این استراتژی را در اپلیکیشن‌های خود نیز اضافه کرد. حالا Meta قصد دارد تا ویژگی دیگری که در پلتفرم X وجود دارد را به اینستاگرام اضافه کند؛ امکان نمایش پست‌های افراد تأیید هویت شده.

آقای Adam Mosseri اوایل هفته جاری اعلام کرد که آن‌ها در حال تست نمایش پست‌های افراد تأیید هویت شده هستند که البته این اتفاق باید از سوی کمپانی متا رخ داده باشد.

بر اساس گزارش جدید وب سایت The Verge، سوییچ تأیید هویت متا در قسمت Following و Favorites نمایش داده می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا فید خود را بر اساس حالت قبل، یا در حالت نمایش پست‌های اکانت‌های تأیید هویت شده جابجا کنند. هنوز مشخص نیست این قسمت در کدام بخش اپلیکیشن اینستاگرام قرار می‌گیرد، اما مدیر اینستاگرام تأیید کرده است که پس از پایان تست‌ها و گذراندن مراحل آزمایشی، ‌این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

image

اوایل سال جاری میلادی، حالت Meta Verified با قیمت ۱۱.۹۹ دلار از طریق وب و ۱۴.۹۹ دلار از طریق اپلیکیشن در دسترس عموم کاربران قرار گرفت که البته بعید به نظر می‌رسد تعداد زیادی از افراد از این طرح استقبلا به عمل آورند.

ممکن است اضافه شدن امکان مشاهده پست‌های افراد تأیید هویت شده شرایطی را به وجود آورد تا کاربران بیشتری نسبت به پرداخت مبلغ اعلام شده تمایل پیدا کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که با عرضه عمومی این قابلیت،‌افراد فعال در حوزه تکنولوژی و اپلیکیشن اینستاگرام، چه واکنشی به آن نشان خواهند داد و آیا این استراتژی به تأمید درآمد بیشتر کمپانی متا و اپلیکیشن اینستاگرام کمکی خواهد کرد یا خیر.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید