خانهاخبار
طراحی و مشخصات فنی هواوی نوا ۱۱ SE در تصاویری تبلیغاتی فاش شد

طراحی و مشخصات فنی هواوی نوا ۱۱ SE در تصاویری تبلیغاتی فاش شد

یک افشاگر تصاویر تبلیغاتی زیادی را از گوشی جدید هواوی منتشر کرده که شامل طراحی و بخشی از مشخصات فنی این گوشی می‌شوند.
۲ آبان ۱۴۰۲

هواوی در حال حاضر چهار عضو از سری نوا ۱۱ را روانه بازار کرده ولی حالا به نظر می‌رسد باید منتظر یک مدل دیگر از این خانواده باشیم که هواوی نوا ۱۱ SE نام دارد. این گوشی چندی پیش با شناسه مدل BON-AL00 در گواهی TENAA قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد. حالا اما یک افشاگر تصاویر تبلیغاتی هواوی نوا ۱۱ SE را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که حاوی طراحی و همچنین بخشی از جزئیات فنی این گوشی هستند.

طبق اطلاعات موجود در این تصاویر، هواوی نوا ۱۱ SE به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. در این نمایشگر یک ناچ حفره قرار گرفته که از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز شاهد دو حلقه دوربین هستیم که در آن‌ها سه سنسور جای گرفته است.

در حلقه بالایی هواوی نوا ۱۱ SE دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود در حالی که حلقه دیگر در خود لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و  سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای داده است. وزن و ابعاد گوشی مقرون به صرفه هواوی برابر با ۱۸۶ گرم و ۷٫۳۹ میلی‌متری خواهد بود.

متاسفانه در تصاویر هواوی نوا ۱۱ SE اشاره‌ای به تراشه این گوشی نشده است ولی سخت‌افزار گوشی جدید هواوی با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. به علاوه، انرژی موردنیاز تراشه گوشی هواوی توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین می‌شود. هواوی نوا ۱۱ SE در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روانه بازار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید