خانهاخبار
مینی پی سی جدید شیائومی با پردازنده i5-1340P روانه بازار جهانی شد

مینی پی سی جدید شیائومی با پردازنده i5-1340P روانه بازار جهانی شد

شرکت شیائومی به تازگی نسخه جدید مینی پی سی خود را روانه بازار جهانی کرده است.
۱ آبان ۱۴۰۲

طی سال گذشته میلادی، شاهد عرضه یک مینی پی سی توسط شرکت شیائومی در بازار کشور چین بودیم و اکنون نیز نسخه جدید و آپدیت شده این محصول به بازار جهانی راه یافته است.

image

 

شیائومی مینی پی سی ۲۰۲۳ از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i5-1340P استفاده می‌کند که پردازنده‌ای قدرتمند با ۱۲ هسته و ۱۶ رشته پردازشی است. کلاک اسپید پایه هسته‌های این پردازنده، معادل با ۲.۸ گیگاهرتز بوده که در حالت توربو به ۴.۶ گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این محصول همچنین ۱۲ مگابایت اسمارت کش اینتل را به همراه داشته و مصرف انرژی آن نیز معادل با ۲۸ وات است.

قدرت پردازشی این محصول در مقایسه با نسل پیشین، حدود ۵ درصد افزایش یافته که پیشرفت خوبی برای این کامپیوتر جمع و جور به حساب می‌آید. شیائومی مینی پی سی همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 با سرعت ۳٫۲۰۰ مگاهرتز را نیز به همراه داشته که تجربه لذت بخشی را در هنگام مولتی تسکینگ رقم خواهد زد.

image

 

کامپیوتر جدید شیائومی همچنین دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع PCIe 4.0 SSD است. وزن این محصول که شباهت قابل توجهی به مک مینی دارد؛ معادل با ۴۴۵ گرم است. شیائومی مینی پی سی ۲۰۲۳ دارای پورت‌هایی مانند جک ۳.۵ میلی متری هدفون، پورت اترنت، پورت DC، پورت HDMI 2.1، پورت تاندربولت ۴، پورت USB-A 2.0 و سه پورت USB-A 3.2 نسل دوم است.

این محصول که تنها در یک نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD روانه بازار شده است؛ قیمتی معادل با ۶۹۹.۹۹ دلار را دارد.

درباره مینی پی سی جدید شیائومی و مشخصات سخت افزاری آن چه فکر می‌کنید؟ آیا این کامپیوتر جمع و جور، ارزش پرداخت ۷۰۰ دلار را دارد یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

tiraxtur

۱۴۰۲/۸/۲
خیر گرون هست مخصوصا برای ایرانی ها
ماوس و کیبورد و مانیتور هم لازمه
حداقل یه گرافیک 4 گیگ میذاشتن سی پی یو هم آی 7 بود

پیشنهاد سردبیر