خانهاخبار
ویوو Y200 به همراه چیپست اسنپدراگون ۴ نسل اول و نمایشگر امولد معرفی شد

ویوو Y200 به همراه چیپست اسنپدراگون ۴ نسل اول و نمایشگر امولد معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از محصول میان رده جدیدی رونمایی کرده است.
۱ آبان ۱۴۰۲

شرکت ویوو در امروز از یک محصول میان رده جدید با نام ویوو Y200 رونمایی کرد. این گوشی نقش جانشین ویوو Y100 را دارد که در ماه فوریه شاهد عرضه آن به بازار بودیم.

image

 

ویوو Y200 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر از نوع پانچ هول است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی در بخش میانی آن قرار دارد. در بخش پشتی گوشی، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال هستیم که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. رینگ‌لایت Smart Aura Light نیز که یکی از قابلیت‌های جذاب نسل پیشین این محصول بود؛ اکنون بازگشته و با توجه به نور اطراف کاربر خود را تنظیم می‌کند.

image

 

این محصول میان رده از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴ نسل اول استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. ویوو Y200 دارای یک باتری ۴٫۸۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۴۴ واتی است. این گوشی که گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار را دریافت کرده است؛ به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Funtouch OS 13 روانه بازار خواهد شد.

ویوو Y200 در رنگ‌های طلایی و سبز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه پایه این گوشی، قیمتی معادل با ۲۱٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۶۴ دلار) را دارد و در سوی دیگر، نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۲۳٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۸۹ دلار) قابل تهیه است.

image

 

درباره گوشی جدید شرکت ویوو و مشخصات سخت افزاری آن چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، این گوشی در رده قیمتی خود ارزش خرید خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید