خانهاخبار
طراحی اسپیکر گلکسی اس ۲۴ الترا تغییر پیدا خواهد کرد

طراحی اسپیکر گلکسی اس ۲۴ الترا تغییر پیدا خواهد کرد

سامسونگ ظاهرا قصد دارد شماتیک جدیدی را برای اسپیکر گلکسی اس ۲۴ الترا پیاده‌سازی کند.
۱ آبان ۱۴۰۲

خانواده گلکسی اس ۲۴ که به عنوان پرچمداران نسل بعد سامسونگ از آن‌ها یاد می‌شود، در ماه ژانویه ۲۰۲۴ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. اوایل سال جاری، پرچمداران سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه معرفی و ۱۷ فوریه روانه بازار شدند. مانند روال همیشه،‌پیشرفته‌ترین نسخه، یعنی مدل الترا توجه همه را به خود جلب کرد. این قضیه در سال ۲۰۲۴ نیز مجددا تکرار خواهد شد.

ما انتظار داریم که سامسونگ میزان زوم اپتیکال را از ۱۰ به ۵ برابر کاهش دهد. دلیل سامسونگ برای انجام این کار، دقیقا به همان موضوعی برمی‌گردد که اپل از زوم اپتیکال ۵ برابری برای آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده و آن را در سال جاری افزایش نداد.

آقای جان مک کورمک مدیر ارشد بخش مهندسی نرم‌افزار و دوربین کمپانی اپل چنین گفته است که دلیل ایجاد این محدودیت، محدودیت استفاده از سیستم لرزشگیر روی لنز دوربین است. او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که در زوم ۵ برابر، امکان استفاده از لرزشگیر تصویر به بهترین شکل ممکن وجود خواهد داشت. اگر به تصاویری که با زوم ۱۰ برابری گرفته شده نگاه بیندازید، تا زمانی که از سه پایه استفاده نکنید، لرزش دستان شما در تصویر خروجی تا حدودی محسوس خواهد بود.

image

یکی دیگر از تغییرات گلکسی اس ۲۴ الترا، بازطراحی بخش پایینی بدنه است. آیس یونیورس یکی از افشاگرام محبوب دنیای تکنولوژی در شبکه اجتماعی X با ارسال پستی جدید اعلام کرده است سبک طراحی بخش اسپیکر در این محصول تغییر پیدا کرده و از ۶ حفره قرصی شکل که در گلکسی اس ۲۳ الترا شاهد آن بودیم، به یک حفره بزرگ مبدل خواهد شد.

این پست میزبان یک تصویر CAD نیز هست که زبان طراحی جدید پرچمدار آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. یکی از کاربران با دیدن این پست، چنین گفته است:

اوه خدای من! آن‌ها این زبان طراحی را پیش‌تر روی گلکسی S9 نیز به کار برده بودند و این نوع از طراحی بد و چیپ به نظر می‌رسد. حفره‌های جداگانه حس پریمیوم خاصی به این محصول بخشیده بود!

برخی مواقع تا زمانی که یک طرح را با چشمان خود نبینید، نمی‌توانید در مورد خوب یا بد بودن آن اظهار نظر کنید. اگر به خاطر داشته باشید، انتشار تصاویر زبان طراحی جزیره دربرگیرنده دوربین در آيفون ۱۱ پرو با انتقادهای زیادی همراه بود، اما همزمان با ارائه این محصول و مدل پرو مکس آن، بسیاری از افراد به طراحی جدید این قسمت علاقمند شدند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید