خانهاخبار
بخشی از مشخصات فنی شیائومی ۱۴ پرو در پوستری تبلیغاتی فاش شد

بخشی از مشخصات فنی شیائومی ۱۴ پرو در پوستری تبلیغاتی فاش شد

به تازگی کاربری با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی Weibo بخشی از مشخصات فنی پرچمدار موردانتظار شیائومی را تایید کرده است.
۱ آبان ۱۴۰۲

پرچمدارهای جدید شیائومی یعنی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو جزو موردانتظارترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ هستند که پس از محصولاتی مانند سری گلکسی اس ۲۳، سری آیفون ۱۵ و سری پیکسل ۸ معرفی می‌شوند. در حال حاضر، غول فناوری چینی قسمتی از قابلیت‌های سری پرچمدار خود را تایید کرده است ولی حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی بخشی از مشخصات فنی شیائومی ۱۴ پرو در اختیار کاربران قرار گرفته است.

طبق این گزارش، یک کاربر پوستری تبلیغاتی از شیائومی ۱۴ پرو را در شبکه اجتماعی Weibo‌ به اشتراک گذاشته که شامل بخشی از مشخصات فنی این گوشی است. در این تصویر شناسه مدل 23116PN5BC را مشاهده می‌کنیم که به گوشی شیائومی ۱۴ پرو تعلق دارد.

image

تصویر فاش‌شده شیائومی ۱۴ پرو بزرگ‌ترین ویژگی آن یعنی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه را تایید می‌کند. همانطور که می‌دانیم، تراشه موردانتظار کوالکام دو روز دیگر و در تاریخ ۲۴ اکتبر مصادف با ۲ آبان معرفی می‌شود. در این راستا، ظاهرا سری شیائومی ۱۴ نیز با فاصله زمانی اندکی از معرفی اسنپدراگون ۸ نسل سه رونمایی خواهد شد. 

به مانند نسل قبلی، شیائومی ۱۴ پرو نیز با گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 همراه خواهد شد. این گوشی همچنین از فناوری‌های دالبی ویژن، دالبی اتمس، صدای Hi-Res و صدای Hi-Res در حالت بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

برند شیائومی همچنین تایید کرده که شیائومی ۱۴ پرو از لنز جدید Summilux برند لایکا بهره خواهد برد که باعث بهبود چشمگیر کیفیت تصاویر می‌شود. این گوشی احتمالا به سنسور ۱ اینچی IMX989 مجهز خواهد بود که در گوشی نسل قبلی یعنی شیائومی ۱۳ پرو نیز به کار رفته است. سری شیائومی ۱۴ همچنین با سیستم عامل جدید HyperOS که برپایه اندروید و Vela توسعه داده شده روانه بازار خواهد شد.

image

در خبری مشابه، کانفیگ‌ها و رنگ‌بندی دو گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نیز فاش شده است. در این راستا، نسخه استاندارد سری شیائومی ۱۴ در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و صورتی به فروش خواهد رسید. به علاوه، این گوشی در سه کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۱ ترابایتی عرضه می‌شود. شیائومی ۱۴ پرو نیز در سه رنگ سفید، مشکی و سبز و سه کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۱ ترابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید