خانهاخبار
سامسونگ ظاهرا در حال ساخت نسخه رترو گلکسی زد فلیپ ۵ است

سامسونگ ظاهرا در حال ساخت نسخه رترو گلکسی زد فلیپ ۵ است

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که غول فناوری کره قصد عرضه یک نسخه خاص از گلکسی زد فلیپ ۵ را دارد که با رنگ جدیدی همراه می‌شود.
۳۰ مهر ۱۴۰۲

نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ حدود دو ماه پیش عرضه شد و از آن زمان تا به امروز، گوشی جدید برند کره‌ای با استقبال خوب کاربران و منتقدان مواجه شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ ظاهرا قصد دارد یک نسخه تازه از گلکسی زد فلیپ ۵ را عرضه کند که رترو ادیشن (Retro Edition) نام دارد.

طبق این گزارش، وبسایت MSPowerUser به تازگی تصویری رندری از گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، پنل پشتی گوشی سامسونگ از رنگ آبی تیره و فریم فلزی مات بهره خواهد برد. برای مقایسه، نسخه فعلی گلکسی زد فلیپ ۵ به فریم آلومینومی براق مجهز است. ناگفته نماند که لولای دستگاه نیز از رنگ آبی تیره پنل پشتی برخوردار خواهد شد.

image

شایان ذکر است که گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن هیچ تفاوت نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری با گلکسی زد ۵ فلیپ اصلی ندارد و تنها با رنگ جدیدی همراه خواهد شد. در این رابطه، انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن نیز با نمایشگر کاور ۳٫۴ اینچی اولد، دوربین دوگانه، تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.

در نهایت باید اشاره کرد که رنگ خاص بدنه و فریم مات گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن ظاهری کلاسیک به دستگاه بخشیده که قطعا می‌تواند توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید