خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ از دوربین اصلی مشابه نسل پیشین استفاده خواهد کرد

سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ از دوربین اصلی مشابه نسل پیشین استفاده خواهد کرد

یکی از افشاگران قابل اطمینان به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر ادعا کرده که گلکسی زد فولد ۶ نیز از دوربین اصلی مشابه دو نسل گذشته استفاده خواهد کرد.
۲۹ مهر ۱۴۰۲

یکی از مشکلات گوشی‌های تاشوی امسال شرکت سامسونگ، عدم نوآوری جدی در این محصولات بود و با توجه به گزارشات اخیر، به نظر رسیده که این روند در گلکسی زد فولد ۶ نیز ادامه خواهد یافت. یکی از افشاگران فعال و شناخته شده دنیای تکنولوژی که «Ice Universe» نام دارد؛ به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X اعلام کرده که سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ نیز از دوربین اصلی مشابه دو نسل گذشته استفاده خواهد کرد.

image

 

با استناد به گفته‌های این افشاگر، به احتمال زیاد در سال آینده شاهد استفاده مجدد سامسونگ از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN3 خواهیم بود. پس از عرضه گلکسی زد فولد ۳ که از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX555 برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کرد؛ دو گوشی بعدی در این سری یعنی گلکسی زد فولد ۴ و ۵ به همراه این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار شدند.

image

 

این امر بدون شک برای طرفداران این سری ناامید کننده است؛ زیرا این دوربین عملکردی در حد یک محصول ۱٫۸۰۰ دلاری را از خود به نمایش نمی‌گذارد. در سوی دیگر، خبرگزاری کره‌ای The Elec در یکی از گزارشات اخیر خود ادعا کرده که سامسونگ قصد تغییر طراحی گلکسی زد فولد ۶ و نازک‌تر کردن این محصول را دارد. رقبای چینی این شرکت در این زمینه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و به گفته این گزارش، سامسونگ در حال مهندسی معکوس گوشی تاشوی هواوی میت X5 جهت آشنایی بیشتر با نحوه طراحی این محصول بوده که در کنار بدنه‌ای نازک، باتری با ظرفیت بالایی را نیز به همراه دارد.

جهت مقایسه، ضخامت گلکسی زد فولد ۵ در هنگام باز بودن به ۶.۱ میلی متر و در هنگام بسته بودن به ۱۳.۴ میلی متر می‌رسد؛ اما هواوی میت X5 در حالت باز ضخامت ۵.۳ میلی متر و در حالت بسته ضخامتی معادل با ۱۱.۱ میلی متر را دارد. گوشی‌های تاشوی دیگری مانند شیائومی میکس فولد ۳ و وان پلاس اوپن نیز ضخامت کمتری نسبت به محصول سامسونگ را دارند و به نظر رسیده که این غول کره‌ای باید رویکرد خود جهت طراحی سری گلکسی زد فولد را تغییر دهد.

image

 

شما درباره گوشی‌های تاشوی سامسونگ و احتمال عدم تغییر سنسور دوربین اصلی در گلکسی زد فولد ۶ چه می‌اندیشید؟ با توجه به دستاورد‌های برند‌های چینی در ساخت محصولات تاشو، آیا سامسونگ امکان حفظ برتری خود در این بازار را خواهد داشت؟



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید