خانهاخبار
پشتیبانی از موس و کیبورد اکسترنال به اپلیکیشن دراپ‌باکس اضافه شد

پشتیبانی از موس و کیبورد اکسترنال به اپلیکیشن دراپ‌باکس اضافه شد

دراپ‌باکس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سرویس‌های ذخیره ابری فایل‌ها به قابلیت جدیدی مجهز شده است.
۲۹ مهر ۱۴۰۲

اپلیکیشن دراپ‌باکس به تازگی برای گوشی‌های با نمایشگر تاشو آپدیت شده و پشتیبانی از موس و کیبورد اکسترنال به آن اضافه شده است. به این ترتیب شما می‌توانید با اتصال موس و کیبورد اسکترنال، از آن‌ها روی گوشی‌های منعطف استفاده کرده و به این ترتیب، از گوشی هوشمند مانند یک کامپیوتر استفاده کنید.

روز پنج شنبه ضمن اضافه شدن امکان باز کردن فایل‌های ضمیمه در جی‌میل به صورت کنار هم قرار گرفته،‌ گوگل اعلام کرد که این ویژگی به اپلیکیشن‌های بیشتری اضافه خواهد شد که دراپ‌باکس یکی از آن‌ها خواهد بود.

سامان‌دهی فایل‌ها، ‌مخصوصا زمانی که از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچک‌تر استفاده می‌کند به عنوان یک دغدغه برای کاربران به حساب می‌آید. به این ترتیب شما نه تنها می‌توانید فایل‌ها را به آسانی کنترل کرده و فولدر جدید ایجاد کنید، بلکه امکان ویرایش اسناد فوق‌ا‌لعاده آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود.

image

اپلیکیشن Google Docs نیز آپگرید شده و امکان ویرایش فایل‌ها روی گوشی‌ها با نمایشگر تاشو بسیار بهتر و سریع‌تر شده است. این امر به کمک تولبار جدید و امکان استفاده از کیبورد و موس اکسترنال فراهم شده است.

نرم‌افزار آکروبات ریدر (Acrobat Reader) که به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های مطرح در حوزه خواندن فایل‌های PDF به حساب می‌آید هم آپگرید شده و لی‌اوت جدید به همراه قابلیت‌های تازه‌ای روی محصولات اندرویدی با خود به ارمغان آورده است. همچنین امکان درگ و دراپ فایل‌های پی‌دی‌اف و مقایسه دو فایل در کنار یکدیگر نیز فراهم شده است.

نکته جذاب ماجرا این‌جاست که گوگل اعلام کرده تمامی این امکانات از همین امروز در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید