خانهاخبار
آنر مجیک ۶ پرو در تصاویر واقعی جدیدی دیده شد

آنر مجیک ۶ پرو در تصاویر واقعی جدیدی دیده شد

پرچمدار آنر با نمایشگر خمیده و ناچ کپسولی‌شکل همراه خواهد شد.
۲۸ مهر ۱۴۰۲

امروز تصاویری واقعی از پرچمدار جدید آنر به نام آنر مجیک ۶ پرو در دسترس قرار گرفت که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد. تصاویر گوشی آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده‌اند ولی اکانت منبع اصلی این تصاویر در حال حاضر حذف شده است.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، آنر مجیک ۶ پرو متاسفانه در یک کاور قرار گرفته تا طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین آن پنهان شود. از سوی دیگر، در پنل جلویی دستگاه شاهد نمایشگر خمیده هستیم که در خود ناچ کپسولی‌شکل را جای داده است. انتظار می‌رود ناچ آنر مجیک ۶ پرو میزبان دوربین سلفی فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF سه‌بعدی شود. این سیستم دوربین قبلا نیز در گوشی آنر مجیک ۵ پرو به کار رفته بود.

به دلیل قابی که پنل پشتی را پوشانده است، نمی‌توان درباره ماژول دوربین و طراحی آنر مجیک ۶ پرو اظهار نظر کرد. با این وجود، در تصویر پنل پشتی یک لنز دوربین و فلاش LED به همراه یک سنسور دیگر را می‌بینیم.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک ۵ پرو در ماه مارس سال جاری میلادی معرفی شد. حالا اما به نظر می‌رسد با توجه به فاش شدن تصاویر واقعی آنر مجیک ۶ پرو، احتمال دارد پرچمدار جدید آنر زودتر از نسل قبلی خود روانه بازار شود. به همراه مدل مجیک ۶ پرو، آنر از دو گوشی دیگر به نام‌های مجیک ۶ و مجیک ۶ آلتیمیت نیز رونمایی خواهد کرد. هر سه این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهند برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید