خانهاخبار
مشکل وای‌فای سری آیفون ۱۵ حتی پس از عرضه بروزرسانی iOS 17.1 نیز برطرف نشده است

مشکل وای‌فای سری آیفون ۱۵ حتی پس از عرضه بروزرسانی iOS 17.1 نیز برطرف نشده است

در حالی که برخی از کاربران خبر از اختلال در عملکرد گوشی‌های جدید اپل داده بودند، به نظر می‌رسد اپل هنوز این مشکل را حل نکرده است.
۲۷ مهر ۱۴۰۲

دو هفته پیش، برخی از کاربران سری آیفون ۱۵ گزارش کردند که با اتصال وای‌فای دستگاه خود مشکل دارند. در میان این کاربران، برخی از افراد ادعا کرده‌اند که محتوای اینترنتی در حالت استفاده از وای‌فای به درستی بارگذاری نمی‌شود. کاربران دیگر نیز اذعان داشته‌اند که سرعت اینترنت آن‌ها با استفاده از وای‌فای بسیار پایین است و محتوا‌ها با کندی به نمایش درمی‌آیند.

همانطور که می‌دانیم، اپل به تازگی نسخه نهایی بتا بروزرسانی iOS 17.1 را عرضه کرده است. در این راستا، کاربران منتظر بودند که همراه با این بروزرسانی مشکل وای‌فای حل شود ولی اپل در لیست جزئیات iOS 17.1 هیچ اشاره‌ای به اختلال عملکرد وای‌فای نداشته است.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، کاربرانی که از مشکل وای‌فای سری آيفون ۱۵ رنج می‌برند در وبسایت Apple Communities اعتراض خود را به گوش اپل رسانده‌اند. به نظر می‌رسد این کاربران از مشکل وای‌فای به ستوه آمده‌اند و اپل باید هرچه زودتر راه‌حلی برای حل این مشکل پیدا کند.

کاربری به نام TG2557 اعلام کرده است که عدم حل مشکل وای‌فای سری آيفون ۱۵ در بروزرسانی iOS 17.1 بسیار ناامیدکننده‌ست. این کاربر ادعا کرده که سفرهای زیادی می‌رود و نبود اینترنت نگرانی‌های زیادی برای او خواهد داشت. در ادامه گزارش خود، TG2557 گفته است کهبرای انجام تسک‌های ساده‌ای مانند چک کردن ایمیل و یا اطلاع از وضعیت آب‌وهوا باید از لپتاپ و یا آیپد خود استفاده کند چرا که نمی‌تواند از گوشی خود به دلیل مشکل وای‌فای بهره ببرد.

image

یک کاربر دیگر اذعان داشته که مشکل وای‌فای یک ایراد جدی برای سری آيفون ۱۵ محسوب می‌شود چرا که اتصال وای‌فای یک ضرورت برای گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود. کاربری به نام AliAmer1 نیز ظاهرا مشکل مشابهی را با آیفون ۱۵ پرو داشته است. این کاربر همه روش‌های حل این مشکل را امتحان کرده ولی هیچ تاثیری روی اختلال وای‌فای نداشته است.

کاربر AliAmer1 در ادامه ادعا کرده که استفاده از باند ۲٫۴ گیگاهرتزی سبب می‌شود که مشکل وای‌فای برای ۳۰ دقیقه حل شود ولی بعد از گذشت این مدت زمان دوباره مشکل قطع و وصل شدن وای‌فای پدیدار می‌شود.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که اپل به طور رسمی از وجود مشکل وای‌فای مطلع شده چرا که غول فناوری آمریکایی هیچ واکنشی نسبت به شکایات کاربران نداشته است. انتظار می‌رود با بروزرسانی iOS 17.1.1 مشکل وای‌فای آيفون ۱۵ را برطرف کند.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید