خانهاخبار
آنر X9b با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

آنر X9b با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شعبه عربستان سعودی آنر امروز میان‌رده جدیدی را در وبسایت خود لیست کرد که از مشخصات فنی کارآمدی بهره می‌برد.
۲۷ مهر ۱۴۰۲

آنر امروز بدون هیچگونه اعلام رسمی و در سکوت خبری از گوشی میان‌رده جدیدی به نام آنر X9b رونمایی کرده است. این گوشی در حال حاضر در وبسایت شبعه عربستان سعودی آنر لیست شده است. آنر X9b به عنوان نسخه نسل جدید آنر X9a که در ماه ژانویه سال جاری معرفی شد روانه بازار می‌شود. در این راستا، گوشی جدید آنر با بهبودهای مختلفی در مقایسه با مدل قبلی خود عرضه شده است.

image

آنر X9b از نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۵۶۲ در ۱۲۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، لبه‌های نمایشگر این گوشی خمیده است که باعث زیبایی آن نیز شده است. قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

image

در پنل پشتی آنر X9b شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم که با لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است.

image

منبع تغذیه آنر X9b باتری ۵۸۰۰میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۵ واتی است. برای تسک‌های نرم‌افزاری، این گوشی از اندروید ۱۳ مبتنی بر MagicOS 7.2 استفاده خواهد کرد. آنر X9b در سه رنگ نارنجی، سبز و مشکی روانه بازار خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر نحوه عرضه و برچسب قیمتی این گوشی مشخص نشده است.



جدیدترین‌ اخبار

Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید