خانهاخبار
چهار رنگ اصلی سری گلکسی اس ۲۴ فاش شد

چهار رنگ اصلی سری گلکسی اس ۲۴ فاش شد

سامسونگ احتمالا قصد دارد نسل جدید سری پرچمدار خود را در دو رنگ جدید زرد و بنفش عرضه کند.
۲۷ مهر ۱۴۰۲

هر ساله، سامسونگ تغییراتی را در رنگ‌بندی سری پرچمدار گلکسی اس اعمال کند و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سری پرچمدار سال ۲۰۲۴ غول فناوری کره یعنی سری گلکسی اس ۲۴ در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش (Violet) و زرد روانه بازار خواهد شد. در بین این چهار رنگ، خاکستری و مشکی رنگ‌های متداولی در بین گوشی‌ها هستند و معمولا به نام‌های Phanton Black و Graphite شناخته می‌شوند.

گلکسی اس ۲۳ اولترا در دو رنگ Lime و Lavender

دو رنگ دیگر زرد و بنفش ظاهرا رنگ‌های جدید سری گلکسی اس خواهند بود. در حال حاضر، سری گلکسی اس ۲۳ در رنگ‌های Lime (لیمویی) و Lavender (اسطوخودوس) معرفی شده که به رنگ‌های زرد و بنفش زیاد شبیه نیستند. البته گلکسی اس ۲۳ FE نیز یک نسخه بنفش‌رنگ (Purple) دارد که به احتمال زیاد با رنگ بنفش (Violet) سری گلکسی اس ۲۴ متفاوت خواهد بود.

image

رنگ بنفش (Purple) گلکسی اس ۲۳ FE

سال ۲۰۲۱، سامسونگ سری گلکسی اس ۲۱ را در رنگ بنفش (Violet) عرضه کرد. از سوی دیگر، آخرین باری که سامسونگ یک گوشی سری گلکسی اس را در رنگ زرد معرفی کرد به سال ۲۰۱۹ و گوشی گلکسی S10e برمی‌گردد. شایان ذکر است که در کنار چهار رنگ سری گلکسی اس ۲۴، سامسونگ رنگ‌های دیگری را نیز به طور اختصاصی از طریق وبسایت خود عرضه می‌کند.

رنگ بنفش گلکسی اس ۲۱ پلاس / رنگ زرد گلکسی S10e

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا به فریم تیتانیومی مجهز خواهد شد که از لحاظ ظاهری با فریم آلومینیومی به کار رفته در سری گلکسی اس ۲۳ تفاوت‌هایی دارد. در این راستا، سامسونگ ظاهرا مجبور خواهد شد تغییراتی را در رنگ پنل پشتی گوشی‌های موردانتظار خود اعمال کند. سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۷/۲۷
تیتانیوم↶تقلید از آیفون
زرد↶تقلید از ایرانسل
بنفش↶تقلید از کشاورزِ ریحان‌‌کاشت?

پیشنهاد سردبیر