خانهاخبار
اپل در سال ۲۰۲۵ احتمالا آیمک ۳۲ اینچی بالارده‌ای را عرضه می‌کند

اپل در سال ۲۰۲۵ احتمالا آیمک ۳۲ اینچی بالارده‌ای را عرضه می‌کند

افشاگر معتبر اپل امروز گزارش داده که این شرکت قصد دارد یک آیمک پرچم‌دار را با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی عرضه کند.
۲۷ مهر ۱۴۰۲

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل، یک آیمک رده بالاتر با صفحه نمایش ۳۲ اینچی از نوع مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. کو در این خصوص که این آیمک در چه دسته‌ای قرار می‌گیرد اظهار نظری نکرده، اما این دستگاه می‌تواند به عنوان یک «آیمک پرو» جایگزین مدل ۲۰۱۷ معرفی شود که اپل دو سال پیش تولیدش را متوقف کرد.

در چند سال گذشته شایعات متعددی مبنی بر بزرگتر شدن اندازه آیمک منتشر شده است، اما بعدها مشخص شد که این اطلاعات با گزینه‌های نمایشگر مستقل و محصولاتی که اپل در نهایت معرفی کرد، مانند مک استودیو و استودیو دیسپلی اشتباه گرفته شده بوده است و همین امر موجب سردرگمی در این مورد شد که آیا اپل اصلا آیمک بزرگتری را عرضه خواهد کرد یا خیر. این در حالی بود که آیمک ۲۷ اینچی نیز در سال ۲۰۲۲ حذف شد.

image

 

پس از توقف تولید آیمک پرو، اپل مک استودیو و استودیو دیسپلی ۲۷ اینچی مشابه آن را جایگزین کرد و از آن زمان هیچ نشانه‌ای از آیمک بزرگتر دیده نشده است. اما طبق گزارش امروز، به نظر می‌رسد که این رویه در سال ۲۰۲۵ تغییر کند و اپل قرار است از همان فناوری مینی ال ای دی استفاده کند که در نمایشگر گران قیمت Pro Display XDR به کار برده است.

اندازه ۳۲ اینچ در واقع همان ابعاد  Pro Display XDR است که اپل آن را با قیمت ۵۰۰۰ دلار به فروش می‌رساند. در مورد طراحی شاید بتوانیم سرانجام شاهد حاشیه‌های باریکتر باشیم و دستگاهی را ببینیم که از استودیو دیسپلی الهام گرفته است به طوری که اپل قسمت زیرین را پس از سال‌ها حذف کند، اما تا به حال شایعات هیچ چیز را در این مورد عنوان نکرده‌اند و باید صبر کرد و دید که در آینده گزارش‌ها و شایعات در این خصوص چه می‌گویند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید