خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای پیرامون وان پلاس اوپن فاش شده است

اطلاعات تازه‌ای پیرامون وان پلاس اوپن فاش شده است

وان پلاس اوپن با سنسور سونی LYTIA-T808 و لولای جدیدی همراه خواهد شد.
۲۶ مهر ۱۴۰۲

هیچ شکی وجود ندارد که دستگاه‌های تاشو آینده گوشی‌های هوشمند هستند چرا که به لطف فرم فکتور و طراحی خاص، توجه کاربران زیادی را تا به امروز سوی خود جلب کرده‌اند. در حال حاضر، برندهای برجسته‌ای مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و اوپو گوشی‌های تاشو مختلفی را روانه بازار کرده‌اند که فروش چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

وان پلاس نیز قصد دارد با معرفی اولین گوشی تاشو خود به جمع تولیدکنندگان محصولات تاشو بپیوندد. این گوشی که وان پلاس اوپن نام دارد در واقع همان اوپو فایند N3 است که روانه برخی از بازارها می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات جدیدی از وان پلاس اوپن فاش شده که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند. وان پلاس اوپن در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر معرفی خواهد شد.

image

افشاگری به نام Ishan Agarwal رندری تبلیغاتی از وان پلاس اوپن را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. طراحی موجود در این تصویر با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم به طور کامل مطابقت دارد. از سوی دیگر، افشاگری دیگر به نام Yogesh Brar جزئیات فنی نمایشگرهای کاور و داخلی این گوشی را در اختیار کاربران قرار داده است.

image

طبق این گزارش، وان پلاس اوپن به نمایشگر داخلی ۷٫۸۲ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۳۱ اینچی مجهز خواهد شد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، فناوری LTPO 3.0 و نرخ روشنایی ۲۸۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، نمایشگر کاور این گوشی ظاهرا توسط محافظ Ceramic Gurad محافظت می‌شود که در حدود ۲۰ درصد مقاوم‌تر از گوریلا گلس ویکتوس است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته نمایشگر کاور وان پلاس اوپن نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱٫۸ درصدی خواهد بود.

افشاگر Arsene Lupin ادعا کرده که وان پلاس اوپن در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد. به علاوه، اولین گوشی تاشو وان پلاس در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. کاربران احتمالا برای خرید این کانفیگ باید ۱۶۹۹ دلار پرداخت کنند. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس اوپن می‌توان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، رابط کاربری OxygenOS 13.0 و شارژ ۶۷ واتی را نام برد.

همراه با افشاگران، برند وان پلاس نیز برخی از مشخصات فنی گوشی تاشو خود را نیز تایید کرده است. در این راستا، وان پلاس اوپن به لولای جدید بهبود‌یافته Flexion مجهز شده که از طراحی قطره آب بهره می‌برد و تاخوردگی وسط نمایشگر داخلی را به حداقل می‌رساند. به لطف استفاده از قطعات کمتر، وزن لولا نیز پایین است که به کاهش وزن دستگاه نیز کمک شایانی خواهد کرد. وان پلاس همچنین با سنسور جدید LYTIA-T808 همراه خواهد شد که با فناوری Pixel Stacked می‌تواند نور بیشتری را جذب کند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (LYTIA-T808) با اندازه 1/1.43 اینچی، گشودگی دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. دیگر دوربین‌های این گوشی شامل لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی (سنسور 1/2 اینچی و گشودگی دیافراگم f/2.2) و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی (لرزشگیر اپتیکال و زوم ۳ برابری) می‌شوند. در نمایشگر‌های داخلی و خارجی نیز به ترتیب دوربین‌های سلفی ۲۰ و ۳۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید