خانهاخبار
هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ به نمایشگر LTPO مجهز خواهند شد

هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ به نمایشگر LTPO مجهز خواهند شد

به تازگی جزئیات نمایشگر نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ در شبکه اجتماعی ایکس فاش شده است.
۲۶ مهر ۱۴۰۲

یک افشاگر شناخته‌شده محصولات سامسونگ با انتشار گزارشی ادعا کرده که غول فناوری کره قصد دارد بیشتر از قبل مشخصات فنی نمایشگر‌های سه گوشی گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا را شبیه کند. در واقع، سامسونگ تصمیم گرفته که از آخرین و جدیدترین فناوری نمایشگر خود در هر سه مدل سری گلکسی ۲۴ استفاده کند. در نسل‌های قبلی سری گلکسی اس، تنها مدل اولترا به بهترین نمایشگر مجهز بوده است.

image

طبق آنچه این افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اذعان داشته است، سری گلکسی اس ۲۴ از نمایشگرهای M13 با فناوری LTPO و نرخ روشنایی حداکثری ۲۵۰۰ نیتی بهره خواهد برد. تا به امروز، نمایشگر LTPO و پشتیبانی از روشنایی بالا تنها در اختیار مدل‌های اولترا بوده است. برای سری گلکسی اس ۲۴، تفاوت بین مدل‌های آن احتمالا به رزولوشن و اندازه نمایشگر برمی‌گردد.

در صورت صحت این گزارش، سرانجام قابلیت نرخ نوسازی متغیر در دسترس نسخه‌های غیر اولترا سری یعنی مدل‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی اس قرار خواهد گرفت. به علاوه، روشنایی ۲۵۰۰ نیتی نیز به احتمال زیاد در حالت پخش محتوای HDR فعال خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که ظاهرا سامسونگ قصد دارد توجه بیشتری به گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس داشته باشد و آن‌ها را نیز به عنوان دستگاه‌هایی پرچمدار در بین کاربران معرفی کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید