خانهاخبار
نسل جدید اپل پنسل به همراه پورت USB-C مخفی و قیمت ۷۹ دلاری معرفی شد!

نسل جدید اپل پنسل به همراه پورت USB-C مخفی و قیمت ۷۹ دلاری معرفی شد!

شرکت اپل در امروز از نسل جدید قلم‌های استایلس اپل پنسل رونمایی کرده که نقش گزینه‌ای مقرون به صرفه در این لاین‌-آپ را ایفا خواهد کرد.
۲۵ مهر ۱۴۰۲

شرکت اپل در امروز از نسل جدید قلم‌های استایلس اپل پنسل رونمایی کرد. در بخش بالایی نسل جدید اپل پنسل، شاهد یک مکانیزم کشویی هستیم که نقش پوششی برای پورت USB-C این محصول را ایفا می‌کند. نسل جدید اپل پنسل با قیمت ۷۹ دلاری خود، از سایر مدل‌های این لاین‌-آپ ارزان‌تر است و بر خلاف انتظارات، برخی از قابلیت‌های نسل‌های پیشین نیز در راستای کاهش قیمت این محصول حذف شده‌اند.

image

 

نسل جدید اپل پنسل دارای بدنه‌ای مات و طراحی مشابه نسل دوم این قلم‌های استایلس است. این قلم همچنان توانایی اتصال مغناطیسی به بدنه مدل‌های متفاوت آیپد را دارد؛ اما بر خلاف نسل دوم اپل پنسل، دیگر به صورت بی‌سیم شارژ نشده و در هنگام اتصال به بدنه آیپد، وارد حالت استندبای جهت کاهش مصرف باتری می‌شود. اتصال اولیه در نسل جدید اپل پنسل به آیپد‌ها نیز به کابل احتیاج داشته و این پروسه مقداری پیچیده‌تر شده است.

image

 

آقای «باب بورچرز»، از مدیران بخش مارکتینگ اپل درباره قلم‌های استایلس اپل پنسل چنین می‌گوید:

«اپل پنسل دنیای نوت‌برداری، طراحی و گرافیک را برای همیشه تغییر داده و موجب بروز خلاقیت عده زیادی از کاربران شده است. نسل جدید اپل پنسل در کنار آیپد، به طیف گسترده‌تری از کاربران اجازه می‌دهد تا حس جادویی نوت‌برداری به صورت دیجیتال را تجربه کنند.»

image

 

نسل جدید اپل پنسل همانند نسل‌های پیشین، تاخیر بسیار پایینی در حین عملکرد داشته و می‌توان به صورت اریب‌ نیز جهت مصارفی چون سایه‌زنی از آن استفاده کرد؛ اما جهت کاهش قیمت این محصول، خبری از ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از سطح‌های متفاوت فشار، امکان اتصال و شارژ به صورت بی‌سیم، قابلیت دو بار لمس بدنه قلم جهت سوییچ بین ابزار‌های متفاوت و البته حکاکی رایگان هنگام سفارش از وب‌سایت اپل نیست.

خوشبختانه پشتیبانی از قابلیت هاور برای نسل‌های جدید آیپد پرو، همچنان در این محصول وجود داشته و این قلم به همراه تمامی مدل‌های آیپد دارای پورت USB-C قابل استفاده خواهد بود. نسل جدید اپل پنسل در اوایل ماه نوامبر و با قیمت ۷۹ دلار روانه بازار می‌شود. نسل‌های اول و دوم اپل پنسل نیز با قیمت‌های ۹۹ و ۱۲۹ دلار همچنان قابل تهیه خواهند بود.

image

قابلیت‌های نسل‌های متفاوت اپل پنسل

درباره نسل جدید اپل پنسل چه فکر می‌کنید؟ آیا از عرضه گزینه‌ای با قیمت مناسب‌تر در این سری رضایت دارید یا همچنان نسل‌های پیشین را به دلیل قابلیت‌های بیشتر خود به این نسخه ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید