خانهاخبار
استفاده از پروفایل‌های مختلف روی اندروید ۱۴ با مشکل مواجه خواهد بود

استفاده از پروفایل‌های مختلف روی اندروید ۱۴ با مشکل مواجه خواهد بود

قابلیت پروفایل در اندروید ۱۴ کاربران پیکسل را با مشکل مواجه کرده است.
۲۵ مهر ۱۴۰۲

برخی کاربران پیکسل ۶ پس از آپدیت دیوایس خود به اندروید ۱۴ که در تاریخ چهارم اکتبر ارائه شد، گزارش داده‌اند که با مشکلات عجیبی روبرو شده‌اند. به عنوان یکی از مشکلات رایج، باید به عدم امکان دسترسی به حافظه داخلی اشاره کنیم که در نهایت به از دست رفتن تمام اطلاعات منجر می‌شود. برخی دیگر هم با مشکل کرش کردن مداوم لانچر روبرو شده‌اند. یکی از کاربران وب سایت The Verge هنگام کار با چندین پروفایل روی گوشی هوشمند خود با مشکل مواجه شده‌اند.

بعضی از کاربران با آپدیت شدن خودکار شبانه به اندروید ۱۴ و روبرو شدن با پیغام storage is full روبرو شده‌اند و برخی دیگر هم امکان دسترسی به حافظه داخلی را از دست داده‌اند. آپدیت Android 14 هفته گذشته به صورت رسمی به همراه رویداد معرفی پیکسل ۸ ارائه شد.

یکی از نویسندگان وب سایت The Verge تلاش کرده تا با ایجاد یک اکانت جدید روی گوشی Pixel 6A خود و اجرای آپدیت نرم‌افزاری، این مشکل را حل کند. در حالی که فایل‌ها یروی حافظه داخلی بدون مشکل در دسترس بود، اما این گوشی هوشمند با کرش‌های متوالی روبرو شد. همچنین پیغام خطای System UI isn’t responding نیز روی صفحه ظاهر شد. بعد از سوییچ به اکانت دیگر، این مشکلات دیگر وجود نداشت. او همچنین خاطر نشان کرد که از نسخه آزمایشی اندروید ۱۴ استفاده کرده و تا پیش از این، با چنین مشکلی مواجه نشده بود.

image

متأسفانه مسئولان گوگل تا به این لحظه هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم آن‌ها چه واکنشی به این معضل بزرگ نشان می‌دهند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید