خانهاخبار
آموزش گرفتن اسکرین شات از نمایشگر پیکسل واچ ۲

آموزش گرفتن اسکرین شات از نمایشگر پیکسل واچ ۲

دارندگان ساعت هوشمند گوگل می‌توانند با انجام این مراحل به سادگی از نمایشگر ساعت خود اسکرین شات بگیرند.
۲۳ مهر ۱۴۰۲

دارندگان ساعت هوشمند Pixel Watch 2 گوگل می‌توانند با دکمه‌های تعبیه شده روی بدنه، از محتوای نمایشگر این محصول اسکرین شات گرفته و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

گرفتن اسکرین شات از محتوای صفحه نمایش این روزها بسیار باب شده است، اما اگر از نحوه اسکرین شات گرفتن روی پیکسل واچ ۲ خبر ندارید، ممکن است سر بزنگاه این موضوع شما را آزار دهد. لذا همین لحظه ادامه مطلب را بخوانید تا با نحوه انجام این کار آشنا شوید.

image

تا پیش از این، شما برای اسکرین شات گرفتن از محتوای نمایشگر پیکسل واچ ۲ باید گوشی اندرویدی خود را برمی‌داشتید و به اپلیکیشن Watch رفته و گزینه Take screenshot on watch را لمس می‌کردید. اما گوگل به تازگی ساز کار و جدیدی را با استفاده از دکمه‌های فیزیکی این ساعت هوشمند در نظر گرفته است که به کمک آن می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ تا پیش از این با زدن دو دکمه کناری، اقدام به گرفتن اسکرین شات کرده و در همان لحظه آن را روی فضای Google Photos شما آپلود می‌کرد. حالا گوگل این ساز و کار را به پیکسل واچ ۲ آورده است.

به این ترتیب شما با فشردن دو دکمه کنار بدنه این محصول، می‌توانید از محتوای صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید. به این ترتیب نمایشگر یک بار به صورت کامل سفید شده و به شما این اطمینان را می‌دهد که اسکرین شات گرفته شده و تصویر آن نیز در قسمت پایینی نمایشگر نشان داده می‌شود.

image

البته بر خلاف گلکسی واچ، شما باید تصویر اسکرین شات تهیه شده را به صورت دستی روی گوگل فوتوز یا سایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک بگذارید. در صورت اسکرین شات گرفتن، یک نوتیفیکیشن روی گوشی اندرویدی متصل به ساعت پیکسل واچ ۲ به نمایش گذاشته می‌شود که در صورت ضربه زدن روی آن، می‌توانید تصویر را آپلود کنید.

image

در نهایت باید بدانید که تک تک اسکرین شات‌های گرفته شده را باید به تنهایی و به صورت دستی آپلود کنید و به خودی خودی ذخیره نخواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید