خانهاخبار
سومین آپدیت EA Sports FC 24 به همراه تغییرات متعددی منتشر شد

سومین آپدیت EA Sports FC 24 به همراه تغییرات متعددی منتشر شد

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی آپدیت جدیدی را برای بازی فوتبالی محبوب خود منتشر کرده است.
۲۲ مهر ۱۴۰۲

استودیوی EA Sports که وظیفه تولید بازی‌های ورزشی شرکت الکترونیک آرتز را بر عهده دارد؛ به تازگی سومین آپدیت بازی EA Sports FC 24 را منتشر کرده است. بر خلاف دو آپدیت اولی بازی که بیشتر روی رفع باگ‌ها و مشکلات منو‌های بازی تمرکز داشتند؛ در این آپدیت شاهد تمرکز این استودیو روی بالانس و بهینه سازی تجربه کاربری بازی هستیم.

image

 

یکی از قابلیت‌های جدید EA Sports FC 24، اضافه شدن پلی‌استایل‌های مختلف برای بازیکنان است که شامل نقاط قوت اصلی آنها در هنگام بازی می‌شود؛ برای مثال، بازیکنانی چون «کیلین امباپه» و «وینیسیوس جونیور» که با سرعت بالای خود شناخته شده‌اند؛ دارای پلی‌استایل Quick Step هستند. در این آپدیت، قدرت برخی از پلی‌استایل‌ها جهت بالانس بیشتر بازی کاهش یافته است.

در سوی دیگر، تغییراتی نیز در سیستم دفاع، دریبلینگ، پاس‌ها و شوت‌ها نیز اعمال شده‌اند. سرعت چرخش بازیکنان در هنگام دفاع به صورت Jockey افزایش یافته که پس گرفتن توپ از حریف را آسان‌تر می‌کند. پلی‌استایل‌های Pinged Pass و Pinged Pass + نیز که امکان ارسال پاس‌هایی با سرعت بسیار بالا را فراهم می‌کردند؛ تغییر کرده و سرعت این پاس‌ها کاهش یافته است.

image

 

یکی از مشکلات بخش آلتیمت تیم که استفاده از «ایدا هگربرگ»، مهاجم نروژی تیم فوتبال زنان لیون را غیر ممکن می‌کرد؛ برطرف شده است و در سوی دیگر، شاهد رفع باگ عجیبی هستیم که پس از اخراج بازیکنان، آنها را به شکل نامرئی درون زمین حفظ می‌کرد و امکان کنترل آنها نیز وجود داشت!

بازی EA Sports FC 24 که در روز ۲۹ سپتامبر منتشر شد؛ نخستین بازی فوتبالی الکترونیک آرتز بدون نام فیفا به حساب آمده و تفاوت‌های گسترده‌ای با FIFA 23 یا همان نسخه پیشین دارد. گیمپلی در این عنوان، مقداری کند‌تر و تاکتیکی‌تر شده و بازیکنان باید برای موفقیت در حمله و دفاع دقت بیشتری را به خرج دهند. اضافه شدن پلی‌استایل‌ها نیز جنبه متفاوتی را به گیمپلی این سری اضافه کرده که البته، برخی از طرفداران چندان دل خوشی از آن ندارند.

image

 

درباره بازی EA Sports FC 24 و تغییرات اعمال شده در آن چه فکر می‌کنید؟ آیا این بازی را تجربه بهتری نسبت به نسخه پیشین یا همان FIFA 23 می‌دانید یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید