خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ اولترا با رم ۱۲ گیگابایتی نیز در گیک‌بنچ دیده شد

گلکسی اس ۲۴ اولترا با رم ۱۲ گیگابایتی نیز در گیک‌بنچ دیده شد

پس از انتشار نتایج گیک‌بنچ مربوط به نسخه با رم ۸ گیگابایتی پرچمدار بعدی سامسونگ، اکنون شاهد نسخه ۱۲ گیگابایتی گلکسی اس ۲۴ اولترا در دیتابیس این بنچمارک نیز هستیم.
۲۲ مهر ۱۴۰۲

در هفته گذشته، شاهد انتشار نتایج مربوط به پرچمدار جدید سامسونگ یا همان گلکسی اس ۲۴ اولترا در بنچمارک گیک‌بنچ بودیم. این گوشی که دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم و ۸ گیگابایت حافظه رم بود؛ امتیازی بیشتر از چیپست جدید سامسونگ یا همان اگزینوس ۲۴۰۰ را به خود اختصاص داد.

image

 

همانطور که انتظار آن می‌رفت؛ این گوشی تنها در نسخه‌ای با رم ۸ گیگابایتی عرضه نشده و در امروز نتایج گیک‌بنچ نسخه دیگری از گلکسی اس ۲۴ اولترا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم و ۱۲ گیگابایت حافظه رم فاش شده است. به طرز عجیبی، امتیاز کسب شده توسط این گوشی نسبت به نسخه با رم ۸ گیگابایتی کمتر است؛ اما با توجه به عدم پایداری نسخه‌های پیش از عرضه و مخصوص تست، این امر چندان نیز دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

نکته امیدوار کننده این نتایج گیک‌بنچ، تایید شایعه عرضه انحصاری گلکسی اس ۲۴ اولترا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم است. چیپست‌های اگزینوس معمولا به دلیل عملکرد ضعیف‌تر خود، از محبوبیت چندانی میان کاربران برخوردار نیستند و عده‌ای نگران بودند تا در کنار گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس، این چیپست‌ها به پرچمدار اصلی جدید این شرکت نیز راه یابند.

image

 

این نسخه از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۲٫۰۵۹ را به دست آورده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۴٫۵۰۶ را به خود اختصاص دهد. کلاک اسپید هسته اصلی پردازنده در این گوشی، معادل با ۳.۳۰ گیگاهرتز بوده که مقداری نسبت به کلاک اسپید ۳.۳۶ گیگاهرتزی هسته اصلی پرچمدار فعلی این شرکت یا همان گلکسی اس ۲۳ اولترا کمتر است.

درباره گلکسی اس ۲۴ اولترا و امتیازات کسب شده توسط نسخه‌های متفاوت این گوشی در بنچمارک محبوب گیک‌بنچ چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

احمد رضا مکتوبیان

۱۴۰۲/۷/۲۷
سامسونگ نمی تواند رم های 8 و 12 گیگابایت را حذف کنه، همه مدلهای سری S و A و مدل های دیگر گوشی سامسونگ رم 8 و رم 12 دارند، گوشی های جدید رم ها و حافظه داخلی جدید نیاز دارند. رم های 14 و رم های 16، حافظه داخلی 256, 512, 1 ترابایتی و 2 ترابایتی نیاز هست.

پیشنهاد سردبیر