خانهاخبار
تاریخ عرضه نسخه عمومی iOS 17.1 مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه عمومی iOS 17.1 مشخص شد

نسخه نهایی آی‌اواس ۱۷.۱ با فهرست قابل توجهی از ویژگی‌های جدید به زودی منتشر می‌شود.
۲۲ مهر ۱۴۰۲

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اپل در کشور فرانسه برای امواج ساطع شده از سری آیفون ۱۲ با مشکلاتی مواجه شده است. لذا آن‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آپدیت جدیدی را ارائه کرده و این مشکلات را رفع و رجوع کنند. به گفته اپل، این معضل با ارائه آپدیت آي او اس ۱۷.‍۱ حل و فصل می‌شود. حالا طبق اخبار شنیده شده، ۲۴ اکتبر مصادف با دوم آبان ماه باید منتظر ارائه این بروزرسانی باشیم.

اپل همواره آپدیت‌های جدید را به صورت هماهنگ برای تمامی آيفون‌ها عرضه خواهد کرد. لذا اگر آیفونی در اختیار دارید که از سیستم عامل آی او اس ۱۷ پشتیبانی می‌کند، لذا در تاریخ دوم آبان ماه می‌توانید آیفون خود را به نسخه جدید این سیستم عامل آپدیت کرده و البته، از قابلیت‌های جدید آن نیز استفاده کنید.

image

اخیرا یکی از کمپانی‌های فعال در کشور فرانسه، تشعشعات حاصل از آيفون ۱۲ را خطرناک اعلام کرد و به این ترتیب، فروش محصولات این سری در کشور یاد شده ممنوع اعلام شد. اپل به سرعت اعلام کرد که با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری، این مشکل را حل خواهد کرد. علت بروز این مشکل، یکی از باگ‌هایی است که در پلتفرم iOS مشاهده شده است.

این ویژگی زمانی که آيفون در دستان شما نیست، قادر به شناسایی این حالت بوده و باعث می‌شود تا رفت و آمد امواج بیشتر شود. با ارائه آپدیت آی او اس ۱۷.۱، این قابلیت در کشور فرانسه غیر فعال خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های اضافه شده به iOS 17.1، می‌توان به اضافه شدن سیستم علاقمندی‌ها به اپل موزیک، پشتیبانی ایردراپ از نقل و انتقال اطلاعات از طریق اینترنت، آپشن‌های جدید در اپلیکیشن Wallet، اضافه شدن آیکون روشن بودن فلاش به داینامیک آیلند، پشتیبانی از کنترل Nintendo Switch N64، بهبود Photo Shuffle در لاک اسکرین و اضافه شدن آپشن جدید به دکمه Action Button که از فعال شدن دوربین، فلاش، Voice Memo، حالت Focus و ذره‌بین زمانی که گوشی در جیب شما است جلوگیری می‌کند، اشاره کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید