خانهاخبار
طراحی شیائومی ۱۴ پرو افشا شد!

طراحی شیائومی ۱۴ پرو افشا شد!

در حالی که شیائومی هیچ اطلاعاتی از طراحی سری ۱۴ خود نداده، امروز اولین رندرهای مدل ۱۴ پرو این شرکت به بیرون درز کرده است.
۲۱ مهر ۱۴۰۲

گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو در ۲۷ اکتبر (۴ آبان) رونمایی خواهند شد. شرکت شیائومی هنوز هیچ اطلاعاتی از این گوشی‌ها را فاش نکرده است، اما به لطف OnLeaks حالا حداقل می‌دانیم که شیائومی ۱۴ پرو چه شکلی خواهد بود.

image

 

به مانند شیائومی ۱۳ پرو، ۱۴ پرو نیز دارای صفحه نمایش با یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی است، اما با توجه به اطلاعاتی که منبع خبر امروز داده، نمایشگر ۱۴ پرو با اندازه ۶٫۶ اینچ کوچکتر از صفحه نمایش ۶٫۷۳ اینچی ۱۳ پرو خواهد بود.

در قسمت پشتی ماژول مربعی بزرگ دوربین را داریم که ۴ دوربین و تعدادی سنسور را در خود جای داده است. شیائومی ۱۴ پرو دارای فریم تخت و فلزی خواهد بود که در سمت راست این فریم دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور تعبیه شده است، در حالی که سمت چپ آن فاقد هرگونه شیار و دکمه است.

در بخش پایین گوشی نیز پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن شیار سیم کارت، میکروفن و اسپیکر قرار گرفته و احتمالا در قسمت بالایی اسپیکر دوم جای داده شده است.

در گزارش امروز ادعا شده که شیائومی ۱۴ پرو ۸٫۷ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت (۱۳٫۱ میلی‌متر به همراه برآمدگی دوربین) اما اطلاعاتی در مورد وزن آن داده نشده است.

اگر تاریخ عرضه سری ۱۴ شیائومی درست باشد، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها افشا خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید